شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

https://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/388913/image_2019_6_24-19_14_9_197_TNJ.jpg

 مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ؛

استان گیلان جز استانهای پژوهش محور در حوزه ورزش و جوانان است

 

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان ؛

استان گیلان جز استانهای پژوهش محور در حوزه ورزش و جوانان است

 

 

 

سرویس ورزش و جوانان موج برنا - مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه ی دبیران شورای پژوهش ادارات ورزش و جوانان منطقه دو کشور اظهار کرد: استان گیلان جز استانهای پژوهش محور در حوزه ورزش و جوانان است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ؛ مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه ی هم اندیشی دبیران شورای پژوهش ادارات ورزش و جوانان منطقه دو کشور ( استانهای آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل و زنجان ) که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش گیلان برگزار شد ، اظهار داشت : جلسات هم اندیشی می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در خصوص ارتباط پژوهش و مقوله ورزش در ادارات کل ورزش و جوانان کشور داشته باشد .
وی با بیان اینکه استان گیلان جز استانهای پژوهش محور در خصوص ورزش و جوانان است ، گفت : تمام سعی ما این است که بتوانیم طرحهای پژوهشی را به کاربرد تبدیل کنیم و در جهت ارتقای ورزش و جوانان کشور گام برداریم .
وی خاطر نشان کرد : فعالیت هایی که در حوزه ی وزارت ورزش و جوانان در زمینه ی پژوهش شده است در چند سال اخیر مدیون تلاش بزرگوارانی نظیر دکتر فضلی ریاست محترم مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان است که در حوزه های مختلف فعالیت کرده اند و با دغدغه های ورزش و جوانان آشنا هستند .
بخشی با اشاره به تشکیل جلسات شورای پژوهش استان و تاثیر گذاری آن گفت : بیان نقطه نظرات اساتید شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان گیلان در جلسه ی روز گذشته ، مباحث سودمندی را رقم زد و پیشنهاد بنده به دبیران شورای پژوهش ادارات کل منطقه دو کشور این است که پیگیر برگزاری چنین جلسات باشند .
وی خاطر نشان کرد : این جلسات می تواند جمع بندی از شرایط کشور به مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش بدهد که در سیاست گذاری های وزارت ورزش و جوانان موثر باشد و در تصمیم گیری ها دغدغه های استانها لحاظ شود .
بخشی تصریح کرد : در سال گذشته خوشبختانه توانستیم در خصوص طرحهایی که داشتیم از حوزه ملی اعتباراتی را دریافت کنیم و قطعا اگر فرصت های ملی و استانی ترکیب شود اثر گذاری بیشتری خواهد داشت.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna