جمعه 10 فروردین 1403

 

پیروزی خارج از خانه هیئت صومعه سرا  مقابل هیئت کوچصفهان

                در لیگ بسکتبال پسران باران

 

پیروزی خارج از خانه هیئت صومعه سرا  مقابل هیئت کوچصفهان

در دیدار معوقه هفته اول لیگ بسکتبال پسران باران

 

سرویس ورزشی موج برنا - بسکتبال گیلان این روزها پرهیجان دنبال می شود لیگهای بسکتبال بانوان و مردان گیلان در حال برگزاری است ، رقابتهایی که در ماه مبارک #رمضان پس از افطار با حال و هوایی خاص دنبال می شود .

#لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 با برگزاری یک دیدار معوقه از هفته اول این رقابتها در سالن 22بهمن کوچصفهان پیگیری شد و هیئت بسکتبال کوچصفهان میزبان هیئت صومعه سرا بود .

#هیئت_کوچصفهان که تا هفته چهارم با یک پیروزی و دو شکست و ترکیبی از جوانان و چند با تجربه در گروه B رقابتها به میدان می رود .

#هیئت_صومعه سرا هم علیرغم تیم جوان ، این روزها تبدیل به با تجربه هایی که ترکیبی از تجربه و تلاش و حضور یک ملی پوش با پیروزی پا به رقابتها گذاشتند .

کوارتر اول این رقابت با توجه به اولین بازی دو تیم و مانند بسیاری از دیدارهای لیگ با بررسی دو تیم از یکدیگر آغاز شد و تلاش دو تیم برای برتری از ثانیه های پایانی دقیقه اول دیدار مضاعف شد و این تلاش موجب شد تا برتری تناوبی تا پایان کوارتر اول ادامه داشت و کوارتر اول با برتری 15 بر17 میزبان به پایان رسید .

کوارتر دوم هم از ابتدا با تلاش میزبان برای پیروزی در این دیدار خانگی آغاز شد و پیروزی در این میدان می توانست کار را برای کوچصفهان راحتر کند ، اما میهمان حریف دست و پا بسته ای نبود و تلاش دو تیم برای برتری در این دیدار تا انتها ادامه داشت و نهایتا کوچصفهان با برتری  15 بر 12 در این کوارتر و 32 بر 27 در نیمه اول به رختکن رفت .

کوارتر سوم تلاش برای پیروزی در هر دو تیم مشهود بود و  علیرغم تلاش صومعه سرا در کسب امتیاز موفق نبود و کوچصفهان با نتیجه 17 بر 12 کوارتر سوم را هم به نام خود ثبت کرد .

کوارتر  چهارم برای صومعه سرایی ها متفاوت تر آغاز شد . مرتضی گلشاهی و شاگردانش با یک بازی متفاوت و برتری 25 بر 10 در کوارتر چهارم پیروزی میزبان در سه کوارتر را تحت شعاع قرار دهد و در نهایت این دیدار با برتری 64 بر 59 هیئت صومعه سرا به پایان رسید .

سیامک نصرالله ناظر این دیدار با کمک سید رضا مقیمی سرداور ، محمد شمالی و سعید شفقتی داور اول و دوم این بازی را قضاوت کردند . 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna