شنبه 1 اردیبهشت 1403

پیروزی درفک گلبند رشت در هفته چهارم لیگ بسکتبال مردان گیلان

جام پسران باران

 

پیروزی درفک گلبند رشت مقابل چای رفاه لاهیجان

در هفته چهارم لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 

سرویس اجتماعی موج برنا – رقابتهای #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 در پنجم دیدارهفته چهارم در سالن شش هزار نفره رشت با دیدار #درفک_گلبند_رشت و #چای_رفاه_لاهیجان پیگیری شد .

#درفک_گلبند_رشت که با تیمی متشکل از #جوانان در کادر فنی (آرش بالازاده ، سعید امین زاده و مازیار پرتوی )  بازیکن وارد رقابتها شد و البته جوانانی که با حمایت پدر معنوی بسکتبال به عنوان سرپرست ( فرهاد گلبند ) و حامی همراهی می شود و جوانانش چه در کادر فنی و بازیکن با کوله باری تجربه وارد لیگ 98 شده است .

درفک گلبند رشت با سه پیروزی مقابل #دنیای_فلز_رشت ، #هیئت_کوچصفهان و #هیئت_رودسر نگاهی به قهرمانی در لیگ 98 دارد و البته نیم نگاهی به لیگهای کشوری دارد .

درفک در حال حاضر با چهار تیم در چهار رده سنی و چهار کادر فنی حضوری پررنگ در #بسکتبال_گیلان دارند .

#چای_رفاه_لاهیجان هم شرایطی تقریبا مشابه با درفک گلبند رشت  دارد ، تیمی که چند سالی است با بازیکنانی که این روزها پا به عرصه جوانی گذاشته اند و هم با خلق و خوی اخلاقی و هم با نحوه و سیستم بازی هم آشنا هستند و تلاش محمود محجوبی برای همراهی بازیکنانش و البته حفظ بازیکنان ، آرایش تیمی و ارتقا تیمی ستودنی است .

پنجشنبه 2 خرداد دیدار تیمهای درفک گلبند رشت و چای رفاه لاهیجان از ساعت 21 آغاز شد .

دیدار دو تیم از ابتدا کوارتر اول این دیدار با تلاش دو تیم برای نمایش یک بازی جذاب و البته کسب نتیجه آغاز شد و در کوارتر اول شد .

کوارتر دوم هر دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و البته تجربه بازیکنان درفک و اطمینان از نتیجه کسب شده در کوارتر اول ادامه کار را راحتر کرد و موجب برتری 11 بر 8 در کوارتر دوم و برتری 32 بر 16 در نیمه اول شد .

کوارتر سوم هم از ابتدا با تلاش دو تیم برای برتری در بازی آغاز شد و درفکیها برای ثبت یک پیروزی مقتدرانه دیگر و لاهیجی ها برای جبران نتیجه پا به نیمه دوم گذاشتند وهرچه حملات درفک گلبند رشت به نتیجه ختم شد ، اما بازی احساسی و بی مهری حلقه موجب شد تا برتری 16 بر 6 در کوارتر سوم هم برای درفک به ثبت برسد .

کوارترچهارم این دیدار با تلاش دو تیم برای برتری ادامه داشت و حاضرین در سالن شاهد بازی پرسرعت دو تیم بودند و البته درفک با خیالی آسوده تر بازی خود را به نمایش گذاشت و تلاش جوانان جویای نام و پرتلاش چای رفاه لاهیجان تا پایان کوارتر ادامه داشت و موجب شد که کوارتر چهارم با برتری  13 بر 16 چای رفاه  به پایان رسید و نهایتا این دیدار با برتری  63 بر 38  درفک گلبند رشت به پایان رسید .   

سیامک نصرالله زاده ناظر این دیدار با کمک هومن زرافشان سرداور و شاهین مومن نژاد و عرفان مجاور داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna