جمعه 31 فروردین 1403
 
دومین دیدار هفته دوم لیگ بسکتبال مردان گیلان ،
    هیئت رودسر میزبان هیئت صومعه سرا
 
 
دومین دیدار هفته دوم لیگ بسکتبال مردان گیلان ،
                     جام پسران باران 
     هیئت رودسر میزبان هیئت صومعه سرا
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال بانوان و مردان در استان گیلان در حال برگزاری است و از شرق تا غرب گیلان جنب و جوش خاصی در خانواده بسکتبال وجود دارد . جدای از هیجان بازیها بسیاری از اهالی بسکتبال نتیجه دیگر تیمها را دنبال می کنند .
 
دومین دیدار هفته دوم لیگ بسکتبال مردان گیلان ، هیئت رودسر میزبان هیئت صومعه سرا
 
دومین دیدار هفته دوم #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 در سالن جنیدی رودسر برگزار شد و تیم هیئت رودسر میزبان هیئت صومعه سرا بود .
#هیئت_رودسر که درهفته اول رقابتها مقابل لاهیجان و از هفته سوم مقابل درفک شکست را پذیرفته بود ، در این دیدار معوقه برای کسب اولین پیروزی در دیدار خانگی به مصاف میهمان خود رفت .
#هیئت_صومعه سرا هم که در اولین مصاف خود در لیگ 98 به میدان می رفت و  به دنبال تثبت موقعیت خود در جدول بود .
کوارتر اول دیدار با تلاش دو تیم برای کسب برتری از دقایق اول مشهود بود ، اما در کسب نتیجه هر دو تیم توفیقی نداشتند و ماحصل تلاش دو تیم با برتری 14 بر 9 میهمان به پایان رسید .
کوارتر دوم هم با بازی احساسی دو تیم دنبال شد و تلاش دو تیم برای دفاع و البته حمله منجر به کاهش امتیاز دو تیم شد و کوارتر دوم با برتری 6 بر 11 میهمان به پایان رسید و نهایتا صومعه سرا با نتیجه 25 بر 15 و برتری در نیمه اول به رختکن رفت .
کوارتر سوم در نتیجه همانند کوارتر اول بود ، اما بازی در زمین پرتلاش و سرعت بود ، اما همچنان در کسب نتیجه ناموفق و نتوانست کیفیت بازیهای گروهی و فردی با نتیجه به ثمر بنشیند و نهایتا این کوارتر 14 بر 9 صومعه سرا به پایان رسید .
کوارتر چهارم کیفیت کوارترهای دیگر را هم نداشت و پس از ده دقیقه تلاش دو تیم با برتری هیئت رودسر با نتیجه 6 بر 3 به پایان رسید تا نتیجه در کوارترها 3 بر 1 میهمان باشد و این دیدار با پیروزی  42 بر 30 هیئت صومعه سرا به پایان رسید .
 
 
                                                                             🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀🏀
 

ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با کمک سیدرضا مقیمی سرداور ، شاهین مومن نژاد و ساعد انهاری داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند . 

 
 
 
 
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna