چهارشنبه 29 فروردین 1403

 

 

 

لیگ بسکتبال بانوان گیلان (جام دختران باران) از ایستگاه سوم گذشت .

 

لیگ بسکتبال بانوان گیلان جام دختران باران با برگزاری چهار دیدار

در هفته سوم این رقابتها ، از ایستگاه سوم گذشت .

 

 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای #لیگ_بسکتبال_بانوان_گیلان_جام_دختران_باران_98 با برگزاری 4 دیدار در هفته سوم این رقابتها پیگیری شد . هایپر رشت میزبان هفته سوم بود که در سالن 22 بهمن کوچصفهان میزبان بانوان بسکتبالیست گیلانی بود .
 
لیگ بسکتبال بانوان گیلان جام دختران باران با برگزاری چهار دیدار در هفته سوم این رقابتها ، از ایستگاه سوم گذشت .
 
اولین دیدار هفته مصاف چای رفاه لاهیجان و بانوان ملوان نیروی دریایی بندرانزلی بود .
تیم #چای_رفاه_لاهیجان  با یک پیروزی و یک شکست از هفته اول و دوم به دنبال دومین پیروزی خود بود و در مقابل #بانوان_ملوان_نیروی_دریایی_بندرانزلی که دو دیدار قبلی خود را واگذار کرده بود ، به دنبال کسب یک نتیجه مناسب برای ادامه رقابتها بود .
اولین دیدار هفته که دیدار چای رفاه لاهیج و بانوان ملوان بود با برتری ۹۰ بر ۱۹ #چای_رفاه_لاهیجان به پایان رسید .
 
در دومین دیدار تیم #روشن_رشت با دو پیروزی به مصاف #استودیو_برنز_لاهیجان رفت . استودیو برنز لاهیجان که در هفته اول و دوم با نام هیئت لاهیجان به میدان می رفت با 4 امتیاز از دو پیروزی به هفته سوم این رقابتها و کسب نتیجه می اندیشید . 
تقابل تیمهای 4 امتیازی و پیروز هفته اول و دوم با برتری نزدیک تیم روشن رشت مقابل استودیو برنز لاهیجان با نتیجه ۴۹ بر ۴۴ به ثبت رسید تا روشن رشت شش امتیازه شود .
سومین دیدار این هفته تقابل تیمهای #آرنا کاظمی و #هیئت_تالش برگزار کردند .
آرنا کاظمی با 2 امتیاز و دو شکست به مصاف هیئت تالش رفت . هیئت تالش با ییک پیروزی و یک شکست و 3 امتیازی به مصاف حریف خود رفت .

پس از چهار کوارتر تلاش آرنا کاظمی در رویارویی با تیم هیئت تالش با نتیجه ۲۵ بر ۴۶ شکست خورد .
چهارمین و آخرین دیدار هفته مصاف #جوانان_عادلی_صومعه سرا بود که با 4 امتیاز از دو پیروزی به مصاف حریف خود #هایپر_رشت رفت . هایپر رشت با دو شکست و البته 1 امتیاز همچنان به دنبال کسب نتیجه بوده است .
 
تیم جوانان عادلی صومعه سرا با نتیجه ۵۲ بر ۲۲ در مقابل تیم هایپر رشت فاتح میدان شد و شش امتیازه شد .
 
تیمهای روشن رشت و جوانان عادلی صومعه سرا شش امتیازه هستند .
تیمهای چای رفاه لاهیجان ، استودیو برنز لاهیجان و هیئت تالش 5 امتیازه هستند .
تیمهای ملوان نیروی دریایی و آرنا کاظمی 3 امتیازه به ادامه مسابقات می اندیشند .
هایپر رشت با 2 امتیاز در جدول قرار دارد .
 
خانم ها پریسا یعقوبی ، سونیا هوشنگی ، بیتا هاشمی ، مهسا مختاری ، نیوشا بیگدلو، نازنین کاظم زاده ، مارال صفاپور ، مائده مختاری قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.
 
خانم ملکی نائب رئیس هیئت بسکتبال استان گیلان ،خانم کاظمی مسئول کمیته مسابقات هیئت بسکتبال استان و همچنین خانم جهانتاب ناظر این دوره از مسابقات ، در سالن برگزاری این رقابت ها حضور داشتند.
 
دور چهارم از مرحله رفت این مسابقات در روز جمعه ۱۳ اردیبهشت  ماه به میزبانی تیم ملوان نیروی دریایی بندر انزلی برگزار خواهد شد .
 
در این دوره از لیگ بسکتبال بانوان گیلان(جام دختران باران)، هشت تیم هایپر رشت،روشن رشت،آرنا کاظمی،تالش،نیروی دریایی ملوان بندر انزلی ،جوانان عادلی صومعه سرا،چای رفاه لاهیجان و استودیو برنز لاهیجان به صورت دوره ای رفت و برگشت و متمرکز با یکدیگر به رقابت می پردازند.


 

 



 

 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna