پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

 

پیروزی دقایق پایانی دنیای فلز رشت مقابل جوانان چای رفاه لاهیجان

             در لیگ بسکتبال مردان گیلان

 

 

چهارمین دیدار هفته دوم لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

   لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - #بسکتبال_گیلان روزهای پرکاری را پشت سر می گذارد. #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98   در هفته دوم پیگیری شد و تیم  #دنیای_فلز_رشت در سالن انتظام میزبان  #چای_رفاه_لاهیجان بود . 

#دنیای_فلز_رشت که در اولین دیدار خود مقابل #درفک_گلبند_رشت بازی را واگذار کرده بود ، با توجه به میزبانی به دنبال اولین پیروزی خود بود .

#چای_رفاه_لاهیجان هم در اولین دیدار خود با توجه به جوانان مستعد و جویای نامی که در چند سال اخیر در کنار هم به تمرین و مسابقه می پرداختند در تفکر ثبت اولین پیروزی خارج از خانه بودند .

کوارتر اول دیدار با تلاش دو تیم برای برتری در بازی آغاز شد که با برتری 17 بر 5 دینای فلز همراه شد .  

کوارتر دوم با تغییر در سبک بازی لاهیجی ها آغاز شد و ماحصل این تغییر با برتری 11 بر 4 چای رفاه لاهیجان همراه شد و نیمه اول با برتری 21 ار 16 دنیای فلز به پایان رسید .

کوارتر سوم هم با برتری لاهیجی ها همراه بود و این کوارتر با برتری 6 بر 11 لاهیجی ها همراه شد و نتیجه بازی به تساوی در کوارتر سوم رسید .

کوارتر چهارم ، کوارتر سرنوشت بازی بود با کسب نتیجه تساوی موجب شد تا دو تیم برای پیروزی تلاش کنند و این تلاش با برتری 13 بر 12 در ثانیه های آخر دنیای فلز همراه بود تا نهایتا پس از تلاش دو تیم در 4 کوارتر تلاش خود با پیروزی 40 بر 39 دنیای فلز به پایان رسید .
ابراهیم گل آرا ناظر این دیدار با کمک اصغر قاسمیان سرداور ، سعید شفیقی و امیرحسین دیده وری این دیدار را قضاوت کردند .

 

 


 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna