شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

 

پیروزی عقاب تالش مقابل ملوانان در هفته دوم لیگ بسکتبال مردان گیلان

               جام پسران باران
 
سومین دیدار هفته دوم لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران
با پیروزی عقاب تالش مقابل ملوان نیروی دریایی بندرانزلی
 
            
 
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 در هفته دوم پیگیری شد . در سومین دیدار این هفته ملوان نیروی دریایی بندرانزلی میهمان عقاب تالش بود .
#عقاب_تالش که در هفته اول این رقابتها مقابل #شهرداری_لنگرود اولین شکست خود را تجربه کرده بود ، به دنبال پیروزی خانگی بود تا بتواند همچنان در کورس رقابت در صدر جدول گروه قرار بگیرد .
#عقاب_تالش با بهره گیری از بازیکنان بومی تالش و گیلان و استفاده از مربی باتجربه خود به دنبال رشد بسکتبال در منطقه هستند .

#ملوان_نیروی_دریایی_بندرانزلی هم که در لیگ امسال به دنبال ورود نسل جوان در بسکتبال بندرانزلی است ، به دنبال هماهنگی بیشتر بازیکنان خود و شناخت بازیکنان می باشد .ملوانان در هفته اول مقابل #اسلم_اسپرت_رضوانشهر به برتری رسیده بودند .

 
#هیئت_تالش در هفته دوم رقابتها در سالن 1200 نفره تالش و با حضور تماشاگران به مصاف میهمان خود رفت .
کوارتر اول این دیدار با رصد دو تیم از یکدیگر آغاز شد و در ادامه برتری نسبی دو تیم با پیروزی 13 بر11 عقاب تالش به پایان رسید .
کوارتر دوم این دیدار با تلاش دو تیم آغاز شد . عقابهای تالش برای تثبیت برتری و ملوانان برای تغییر نتیجه بازی به میدان رفتند . تلاش دو تیم در دقایق اول کوارتر دوم با توازن پیگیری شد و اما در ادامه ملوان نیروی دریایی بندرانزلی کوارتر دوم را با برتری 23 بر10 پشت سر گذاشت و نیمه اول با برتری 34 بر 23 ملوانان به پایان رسید .
کوارتر سوم با برتری محسوس عقابها آغاز شد و تلاش بازیکنان جوان تالش به ثمر نشست و کار تیمی و مهارت فردی بازیکنان برتری 24 بر 16 را برای عقابها رقم زد .
کوارتر چهارم سرنوشت تیم پیروز مشخص می شد . برتری نسبی دو تیم تا کوارتر سوم موجب شد تا حساسیت تیم به کوارتر چهارم برسد و در نتیجه تلاش دو تیم برتری 19 بر 29 را برای عقابهای تالش رقم زد . در نهایت این دیدار با برتری 76 بر 69 عقاب تالش به پایان رسید . 

کادر فنی تالش ضمن تقدیر از بازیکنان و تلاش آنها برای ثبت این پیروزی افزود :حضور پرشور تماشاچیان تالشی و جو بسیار سنگین حاکم بسیار گره گشا بود ونشان داد که در جو ورزشگاه تالش کمتر تیمی شانسی برای برد دارد.

وی افزود : با این پیروزی رکورد ۴۴۰ روز بدون باخت تالشی ها کماکان حفظ شد.
شایان ذکر است ، عقاب تالش در هفته سوم میهمان رضوانشهریها خواهند بود و به دیدار اسلم اسپورت این شهر خواهد رفت.
سیامک نصرالله زاده ناظر این دیدار با کمکهای سیدرضا مقیمی سرداور ، شاهین مومن نژاد و مرتضی عابد محزون این بازی را قضاوت کردند .
 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna