جمعه 31 فروردین 1403

پیروزی خارج از خانه و صدر نشینی شهرداری لنگرود مقابل مهندسین گیلان 

 

پیروزی خارج از خانه و صدر نشینی شهرداری لنگرود مقابل مهندسین گیلان /

        شهرداری لنگرود در غیاب شهریار کریمی

     دومین پیروزی خود را با دامون ساده تجربه کرد .

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 چهارمین دیدار خود را تجربه کرد . در حالی که چند دیدار به نعویق افتاد ، در مقابل #شهرداری_لنگرود دومین دیدار خود را تجربه کرد . نکته جالب اینکه  دومین دیدار لنگرودیها در همین هفته اتفاق افتاد . این در حالی است که نماینده کوچصفهان تا 30 فروردین اعلام آمادگی نموده است .  

اولین دیدار هفته دوم رقابتهای #لیگ_بسکتبال_مردان_گیلان_جام_پسران_باران_98 #مهندسین_ گیلان - #شهرداری_لنگرود

* #مهندسین_گیلان امسال هم با حاج علی محمد خانمحمدی لیگ را تجربه می کند . لیگی که ترکیبی از جوانها و باتجربه هاست و می توان سبک تمرینی خانمحدی و تغییرات را در تیم لمس کرد ، اما بدون شک کمبود زمان تمرین و ششرایط شغلی نمی تواند تیم را به یک تیم حرفه ای نزدیک کند .

* #شهرداری_لنگرود هم که با احتساب تنها تیم که دو بازی در لیگ برگزار کرده است هماهنگ وارد زمین شد و دامون ساده در غیاب شهریار کریمی که با تیم نوجوانان خانه بسکتبال رشت در گرگان به سر می برد ارتباط خوبی با بازیکنان داشته است .

کوارتر اول دیدار به مانند دیگر بازیها با آرامش نسبی در دقایق اول روی حلقه ها آغاز شد و مهندسین گیلان با مهارت فردی و البته هدایت حاج علی محمد خانمحمدی به برتری 14 بر 8 دست یافت .

کوارتر دوم شرایط تغییر کرد و لنگرودیها با تغییر سبک بازی و البته چند تغییر در بازیکن توانست نبض کوارتر دوم را به دست بگیرد و ماحصل این موضوع با برتری 7 بر 16 شهرداری لنگرود به پایان رسید و نیمه اول با برتری 24 بر 21 لنگرود خاتمه یافت .

کوارتر سوم هم نمایش شهرداری لنگرود در کار تیمی و شوتهای سه امتیازی موفق موجب شد تا برتری محسوس شهرداری لنگرود رقم بخورد و برتری کوارتر اول مهندسین را تحت شعاع قرار بدهد و این کوارتر هم با برتری 18 بر 4 شهرداری لنگرود به پایان رسید .

کوارتر چهارم مهندسین گیلان هماهنگ تر ظاهر شدند و بازی پایاپای را حاضرین در سالن شاهد بودند . کوارتری که هم پرتاب سه امتیازی داشت و جواد جهانی از یک سو و امیرحسین پوآد از سوی دیگر با اسلم دانگ حاضرین را به وجد آوردند و در نهایت علی رقم برتری 13 بر 11 مهندسین گیلان و تساوی در پیروزی کوارترها با برتری 53 به 38 شهرداری لنگرود همراه شد تا شهرداری لنگرود با 4 امتیاز در صدر گروه باشد .

اصغر قاسمیان سرداور این دیدار با کمک هومن زرافشان و مرتضی عابد محزون داور اول و دوم دیدار و با نظارت ابراهیم گل آرا این بازی را قضاوت کردند .

از حواشی این دیدار می توان به نکات زیر اشاره کرد :

*  پویا اصلانی گارد راس و بازیکن پست 1 و 2 تیمهای گیلانی پس از چند سال دوری به صحنه رقابتها بازگشت .

* تغییرات در مهندسین گیلان مشهود است و علیرقم ساعت تمرینی تغییرات تیمی مشهود است . جواد جهانی در پست 5 هم جالب توجه است .

* شهرداری لنگرود ترکیبی از بومی و مرکز استان است  و البته هماهنگ و نمایش خوب بازیکنان تماشاگر را به سالنها هدایت می کند .

* علیرقم بازسازی گرمایشی سالن ، اما با یک تغییر شرایط جوی آنهم در فروردین و بهار سالن سرد بود و بازیکنان از کاپشن روی نیمکت استفاده می کنند .

برنامه هفته دوم رقابتها که با چند تغییر برگزار شده و خواهد شد .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna