جمعه 10 فروردین 1403

 

جدال شرق و غرب لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

با برتری شهرداری لنگرود

جدال شرق و غرب لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران

با برتری شهرداری لنگرود مقابل عقاب تالش

/پیروزی شهرداری لنگرود در غیاب سر مربی

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – بسکتبال رشته آکادمیک ، سرعتی و قدرتی است و البته هوش و سرعت عمل در تصمیم گیری این رشته را به زعم بعضی از کارشناسان به شطرنج بازیهای توپی تعبیر کرده است .

بسکتبال به مانند بسیاری از رشته های دیگر ورزشی از امکانات و ابزار فوتبال برخوردار نیست اما همچنان علاقمندان خود را دارد و در گیلان هم علی رقم تمام مشکلات اقتصادی و حامیان مالی در تکاپو و تلاش هستند و لیگ بسکتبال گیلان در آقایان و بانوان در هفته اول در حال پیگیری است .

جدال شرق و غرب لیگ بسکتبال مردان گیلان جام پسران باران با برتری شهرداری لنگرود مقابل عقاب تالش

/پیروزی شهرداری لنگرود در غیاب سر مربی

دومین دیدار هفته اول رقابتهای لیگ مردان گیلان در حالی برگزار شد که هواداران لنگرودی با حضور پور شور و پرشمار خود ثابت کردند که همچنان دلتنگ این رشته بوده اند .

کوارتر اول در حالی آغاز شد که دو تیم در حال بررسی یکدیگر بودند و علیرقم حضور دوباره شهرداری لنگرود بازیکنان شناخت نسبی از یکدیگر داشتند اما عدم شناخت دو تیم موجب شد تا دقیقه 4 بازی امتیازی رد و بدل نشد ، اما در ادامه برتری مقطعی دو تیم نتیجه 15 بر 9 را برای شهرداری لنگرود رقم زد .

کوارتر دوم عقابهای تالش که تصمیم داشتند تا دست خالی بازنگردند با تمرکز وارد زمین شدند و  علیرقم تلاش دو تیم و مهارتهای فنی بازیکنان دو تیم بازی پای پای با تساوی 15 همراه شد و شهرداری لنگرود 30 بر 24 نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفت .

رکوردی استثنایی برای ثبت نتیجه در دو کوارتر / تساوی در دو کوارتر

کوارتر سوم  هم علیرقم تلاش دو تیم و مهارتهای فنی بازیکنان دو تیم بازی پای پای تا اوایل کوارتر دوم را دنبال کردند و در نهایت کوارتر سوم هم با برتری 18 بر 11 لنگرود همراه شد .

کوارتر چهارم همراه با فراز و نشیبهایی برای دو تیم پیگیری شد و علی رقم ثبت مهارتهای فردی و در ادامه بازی تیمی هماهنگ موجب شد تا کوارتر چهارم هم با تساوی 15 برای دو تیم ثبت شود .

* از نکات بارز این دیدار می توان به عدم حضور شهریار کریمی سرمربی تیم اشاره کرد و دامون ساده مربیگری تیم را برعهده داشت .

* شهرداری لنگرود با حمایت هواداران پرشمار خود آمده بود تا خاطره حضور این تیم درسوپر لیگ را دوباره زنده کند.

اصغر قاسمیان سرداور این دیدار با کمک سید رضا مقیمی ونعیم حسنی خواه داوران اول و دوم و نظارت سیدمحمد مقیمی  این دیدار قضاوت کردند .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna