سه شنبه 28 فروردین 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/374067/IMG_0582%20(Custom).JPGگلباران گلزار شهدای رشت با حضور مدیرکل ، مسئولین و سازمان های مردم نهاد

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به همراه مسئولین و سازمان های

مردم نهاد استان صبح امروز با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت

سال دفاع مقدس با این عزیزان بیعت کردند .

 

سرویس ورزش و جوانان گیلان - صبح امروز به مناسبت آغاز هفته جوان گلزار شهدای رشت گلباران شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به همراه مسئولین و سازمان های مردم نهاد استان صبح امروز با حضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با این عزیزان بیعت کردند .
در این مراسم که با حضور مریم بخشی مدیر کل ، اسماعیلی معاون فرهنگی وامور جوانان استان وجمع کثیری از دبیران سازمان های مردم نهاد برگزار شد مزار شهدای شهر رشت باحضور این عزیزان گلباران شد .
اسماعیلی معاون فرهنگی وامور جوانان استان پس از تبریک این ایام گفت : امروز اولین روز از هفته جوان است واین اداره کل در این هفته برنامه های متنوعی در سطح استان تدارک دیده است .
معاون فرهنگی وامور جوانان استان گیلان اظهار داشت برنامه های فرهنگی ورزش هفته جوان با مشارکت سازمان های مردم نهاد در استان برگزار می شود واز برگزاری بیش از 190 برنامه ورزشی و فرهنگی در سطح استان خبر داد .
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna