شنبه 1 اردیبهشت 1403

موسسه باران مهر خزر

همراه با موسسات مردم نهاد جوانان در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان

سامان امینی  دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر  :

موسسه باران مهر خزر همراه با موسسات مردم نهاد جوانان

در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان

/ موسسات مردم نهاد جوان تبلور عشق و همدلی مردم است .

 

 

سرویس اجتماعی موج برنا - موسسات مردم نهاد بازوان نهادها و ارگانها هستند و می توانند در حوزه فعالیتهای خود که در نهایت علاقمندی ایجاد شده می تواند منشا خدمات قابل قبولی باشند . بدون شک فعالیت این موسسات می تواند مبین به غیر یاری رساندن به ارگانهای تابعه ، در یاری رساندن به هموطنان ، همشهریان موثر باشد .

سامان امینی  دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر  :

موسسه باران مهر خزر همراه با موسسات مردم نهاد جوانان در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان / موسسات مردم نهاد جوان تبلور عشق و همدلی مردم است .

سامان امینی دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر یکی از موسسات مردم نهادی است که در جمع آوری کمکهای غیرنقدی در خانه جوان گیلان حضور دارد .

سامان امینی دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر حضور و همدلی مردم ایران در سیل شمال و جنوب امری طبیعی و جز ویژگیهای اخلاقی و معرفتی ایرانیان بیان کرد و افزود : مردم ایران در طول تاریخ اسطوره های بی بدیلی بوده و هستند ، انسانهای خارق العاده ای که در بیان و ثبت همدلی خود پیشگام نبودند و جز عرف و دین می دانستند و اگر رویدادهای و روایت همدلی ثبت می شد می توانست در مقابل اتفاقات ثبت شده در دنیا بی نظیر و کم نظیر باشند .

دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر به اهمت حضور مردم در فرایندهای خاص اجتماعی اشاره کرد و افزود : موسسات مردم نهاد تبلور همین عشق و همدلی است ، الگوی ما پدران ، مادران ، برادران و اقوام بزرگ ایرانی هستند که امروز در شکل سازمان یافته همان راه پدران و نیاکان را ادامه می دهیم .

وی در ادامه افزود : امروز هم حضور ما در موسسات با حمایت خانواده ها شکل می گیرد و در این راه درسهای بزرگ زندگی می آموزیم و به غیر از کمک و همراهی هموطنان و همشهریان خودمان هم درسهای همدلی می آموزیم .

سامانی امینی به حضور پور شور مردم برای امدادرسانی اشاره کرد و افزود : با دستور سرکار خانم مریم بخشی ، مدیرکل ورزش و جوانان و ساماندهی و هماهنگی جناب اسماعیلی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان از ابتدا پروژه امدادرسانی حضور داشته ایم و در فراخوان جدید هم حضور یافته ایم .

سامان امینی دبیر موسسه مردم نهاد باران مهر خزر ضمن دعوت از همه جوانان برای حضور در حماسه همدلی جوانان و در جمع آوری کمکها در خانه جوانان گیلان ، افزود : از همه جوانان گیلانی ، ایرانی و همه اعضای موسسات درخواست دارم همچنان ما را در جمع آوری کمکهای غیرنقدی ، خوراکی ، پوشاک ، پتو و بهداشتی یاری رسانند و کمکهای خود را به محل خانه جوان در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و با مجموعه ورزشی عضدی رشت تحویل فرمایید .

  موسسه مردم نهاد باران مهر خزر از موسسات مردم نهادی است که که در حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان فعالیت دارد . این موسسه در حوزه اجتماعی ، خاص فعالیتهای بشر دوستانه فعالیت می نماید .

Image result for ‫سامان امینی ، موسسه باران مهر خزر‬‎Image result for ‫سامان امینی ، موسسه باران مهر خزر‬‎
 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna