جمعه 10 فروردین 1403
بداخلاقی‌های رسانه‌ای در گیلان به حدی نیست که موجب نگرانی شود.

 محمد احمدی‌پور  در همایش رسانه و اخلاق انتخاباتی این شهر، اخلاق را در تمام مباحث مهم دانست.

وی با بیان اینکه بداخلاقی‌های رسانه‌ای در گیلان به حدی نیست که موجب نگرانی شود، افزود: در گیلان تعداد زیادی رسانه در قالب روزنامه، هفته‌نامه، رسانه‌های مجازی و ... مشغول به فعالیت هستند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه به نسبت کثرت فعالیت رسانه‌ای در استان بداخلاقی چندانی وجود ندارد، ادامه داد: در شرایط فعلی در بخش فن‌سالارانه پیشرفت خوبی در کشور داشتیم، اما مناسب با آن در بخش فرهنگی پیشرفت نداشته‌ایم.

احمدی‌پور به تفاوت انتخابات این دوره با انتخابات دوره قبل اشاره کرد و گفت: در این دوره از انتخابات رسانه‌ها و فضای مجازی حضور چشمگیرتری دارند.

وی اضافه کرد: بهترین مقابله با بداخلاقی‌های رسانه‌ای اخیراً توسط خود رسانه‌های گیلان انجام شده است و تجمیعی که رسانه‌های استان در مقابله با برخی از بداخلاقی‌های رسانه‌ای انجام داده‌اند قابل قدردانی است.

این مسئول با اشاره به اینکه چنین اقدام‌هایی روی افرادی که بداخلاقی انجام می‌دهند تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: افراد مذکور نیز تغییر رویه می‌دهند.

احمدی‌پور یادآور شد: اکنون موضوع انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و رسانه‌ها و متولیان فرهنگی باید به خوبی به این موضوع بپردازند.

وی حضور در انتخابات را مهم دانست و گفت: همه ما گرایشی مشترک داریم که آن حضور حداکثری در صحنه انتخابات است./

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna