جمعه 10 فروردین 1403

http://gilan.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/364049/13971120000874_Test_PhotoN.jpgدعوت چهار گیلانی به اردوی تیم ملی کایاک

چهار کایاک‌سوار گیلانی به دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی

آب‌های آرام در بخش کایاک به میزبانی دریاچه آزادی تهران دعوت شدند.

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - چهار کایاک‌سوار گیلانی به دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در بخش کایاک به میزبانی دریاچه آزادی تهران دعوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، پیمان قویدل، صادق زمانی، علی آقامیرزائی و محمدرضا صیاد چهار کایاک‌سوار گیلانی به دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام کشورمان دعوت شدند.
اردوی تیم ملی کایاک با حضور 10 کایاک‌سوار به سرمربیگری حسین ملکی از بیست و ششم بهمن‌ماه به مدت 21 روز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود، علی مولایی و علیرضا جهان‌نما از تهران، محمد طاهر افشاری از کرمانشاه، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان و امین بوداغی از مازندران سایر کایاک‌سواران دعوت‌شده به اردوی تیم ملی مردان کشورمان هستند.
هم‌زمان دومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در بخش کانو‌کانادایی با حضور عادل مجللی از گلستان، عرفان زنده‌پی از بوشهر، شاهو ناصری و زانا ساعدی از کردستان و علی اجاقی از کرمانشاه پنج کانوسوار دعوت‎شده به این اردو هستند، الیاس اقلیمی سرمربیگری تیم کانو را برعهده دارد.
علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 موفق به کسب مدال برنز تیمی در کایاک چهارنفره 500 متر شدند، آقا میرزایی در کایاک دونفره 1000 متر و در کایاک تک‌نفره 200 متر در مکان ششم قرار گرفت.
در سی‌امین دوره رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام، علی آقامیرزایی در کایاک یک‌نفره 1000 متر و 200 متر موفق به کسب دو مدال طلا و پیمان قویدل در کایاک دو نفره 1000 متر موفق به کسب یک مدال طلا شد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم آب‌های آرام مردان کشورمان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 از تاریخ بیست و ششم بهمن‌ماه تا شانزدهم اسفندماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna