چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

صعود جوانان خانه بسکتبال رشت به جمع شانزده تیم پایانی لیگ جوانان کشور

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :

 بسکتبال یک ورزش تیمی است و  با همدلی و همبستگی می توان روزهای بزرگی را رقم زد

/ امیدوارم تیمهای رده پایه بتوانند با بازیهای خوب ، فارغ از نتیجه تجربه اندوزی کنند

تا بتوانیم در سالهای بعد قدرت واقعی گیلان را به نمایش بگذاریم .

 

سرویس ورزشی موج برنا – بسکتبال گیلان پس از حضور چشمگیر در رقابتهای رده سنی با 11 اعزام همچنان به دنبال ارتقا بسکتبال گیلان است . بدون شک تقویت تیمهای پایه و حضور در  لیگهای کشوری نوید روزهای خوبی برای بسکتبال گیلان خواهد داشت .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان با تاکید بر  تداوم برنامه های بلند مدت به حضور مقتدرانه تیمهای پایه اشاره کرد و گفت : بسکتبال یک ورزش تیمی است و  با همدلی و همبستگی می توان روزهای بزرگی را رقم زد و امیدوارم تیمهای رده پایه بتوانند با بازیهای خوب ، فارغ از نتیجه تجربه اندوزی کنند تا بتوانیم در سالهای بعد قدرت واقعی گیلان را به نمایش بگذاریم .

دور برگشت لیگ جوانان دربخش پسران  در مناطق چهارگانه برگزار شد.

در روز نخست مسابقات  ، چهارشنبه 10بهمن 1397  و در  گروه E

جوانان شایسته "خانه بسکتبال رشت  " به مصاف آکادمی 24 مشهد رفتند که این دیدار با برتری 64 بر 60 جوانان " خانه بسکتبال رشت به پایان رسید  .

در دومین دیدار روز نخست دیدار شهرآورد تهرانیها یعنی  پارسه و فراز تهران با برتری  59 بر 38 فراز تهران به پایان رسید .

نتایج روز دوم مسابقات‌‌ لیگ‌ جوانان پنجشنبه ‌11 بهمن

جوانان شایسته " خانه بسکتبال رشت " که در  گروه  Eمسابقات حضور دارند در دومین روز  مسابقات به مصصاف پارسه تهران رفتند و این دیدار سخت و نفس گیر هم با برتری 68 بر 63 جوانان " خانه بسکتبال رشت به پایان رسید .

در  دیگر دیدار روز دوم تیمهای فراز تهران و آکادمی 24 مشهد به مصاف هم رفتند  و  این دیدار  با برتری 75 بر 46 فراز  مشهد به پایان رسید .

 روز سوم مسابقات ‌‌ لیگ‌ جوانان در  دور برگشت ، جمعه 97/11/12

سرنوشت گروه  Eبرای صدر نشینی به روز  پایانی موکول شد و بازی فراز  تهران و خانه بسکتبال رشت مورد توجه قرار داشت . با توجه به میزبانی تهرانی ها و اهمیت پیروزی در خانه به نظر می آمد کار برای نماینده گیلان سخت باشد و  دقیقا کار  به کوارتر سوم و چهارم رسید و فراز  تهران با عنایت به میزبانی به پیروزی 68 بر 58 دست یافت .

در دومین دیدار هم پارسه تهران 58 بر 75 مقابل آکادمی 24 مشهد شکست خورد تا دست خالی به مشهد نرود .

بنابر  نتایج به دست آمده تیم شایسته " خانه بسکتبال رشت " نماینده جوانان گیلان در لیگ جوانان کشور همانند دیگر نماینده گیلان در رده نوجوانان یعنی " نوجوانان خانه بسکتبال رشت " به جمع 16 تیم پایانی راه یافتند .

یادآور می شود تیم " جوانان خانه بسکتبال رشت را بهنام شاد به عنوان سرپرست ، محمد فرح بخش ، شهریار کریمی و محمود محجوب به عنوان مربی همراهی می کنند .


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna