چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
 
مسابقات بسکتبال ۳ نفره بانوان گیلان گرامیداشت دهه فجر برگزار شد .
 

 مسابقات بسکتبال ۳ نفره بانوان گیلان گرامیداشت دهه مبارک فجر

همزمان با فرارسیدن چله انقلاب به میزبانی صومعه سرا برگزار شد

 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - این مسابقات روز جمعه ۲۸ دی ماه به میزبانی شهرستان صومعه سرا و با حضور سه تیم در رده سنی ۱۸ تا ۲۳ سال و با حضور چهار ده تیم در رده سنی زیر ۱۸ سال انجام شد.
 
روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گیلان ؛ رقابتهای بسکتبال سه نفره بانوان استان گیلان جام دهه مبارک فجر همزمان با فرا رسیدن چله انقلاب با حضور هفده تیم برگزار شد ، که   سه تیم در رده سنی ۱۸ تا ۲۳ سال و چهارده تیم در رده سنی زیر ۱۸ سال حضور داشتند که در دو گروه و به صورت دوره ای به رقابت پرداختند .
 
گروه الف - تیم های ملوان بندر انزلی دو،رایان،هایپر ۳،صومعه سرا یک،یادگار عادلی،هایپر یک و هایپر ۲ در گروه الف قرار داشتند .
 
گروه ب - تیم های صومعه سرا ۲ و۳ ،ملوان بندر انزلی یک،انصاری،یادگار امام روشن ،آریان فرد و آرنا در گروه ب قرار داشتند.
 
که در نهایت خانم ها صدف قلی زاده ، غزل نجات طلب ،ثنا موسوی و فاطمه امیدی در تیم انصاری با هدایت خانم باقری مقام اول را بدست آوردند .
 
خانم ها مهدیه موسی پور ،مبینا مسیبی ،مژده حسین زاده و سبا یوسفی آزاد در تیم صومعه سرا ۲ و خانم ها سودا شیدایی،زهرا عبرتی،نرجس چراغی و شقایق معینی نژاد در تیم صومعه سرا یک هر دو با هدایت خانم عادلی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند .
 
تیم هایپر یک با ترکیب پارمیس سعید زاده،مهرسا میرشکار،زهرا قلی زاده و تارا اردلان با هدایت خانم روشن در رده چهارم این مسابقات جای گرفتند.
 
در رده سنی ۱۸ تا ۲۳ سال نیز سه تیم پاد رشت، خمام و ملوان بندر انزلی حضور داشتندکه به صورت دوره ای به رقابت پرداختند.
 
خانم ها سوگند رجایی فرید،ساینا پارسا نزهتی،پرنیان میربرگ کار و هیوا کروبی با هدایت خانم روشن مقام اول را از آن خود کردند .
 
خانم ها الناز نصرین کامران،منصوره چهره نوازی ،فاطمه علیزاده و مائده رمضان مژاد با هدایت خانم کاظمی مقام دوم مسابقات را به دست آوردند.
 
تیم ملوان نیروی دریایی با ترکیب سایه فریدی ،ساناز هژبری و زهرا صیاد بی غم با هدایت خانم کرامتی مقام سوم را کسب کردند.
 
همچنین خانم ها پریسا یعقوبی،سونیا هوشنگی،بیتا هاشمی،نیوشا بیگدلو،نازنین کاظم زاده و شیرین توپچی نژاد قضاوت این دیدار ها را بر عهده داشتند .
 
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna