جمعه 31 فروردین 1403

برگزاری دوره آموزشی حمل و نقل ایمن خون و فرآورده های خون

 

دوره آموزشی حمل و نقل ایمن خون و فرآورده های خون برای

متصدیان حمل و نقل خون بیمارستانهای استان گیلان در سالن

اجتماعات اداره کل انتقال خون روز سه شنبه 4 دیماه  برگزار شد .

 

 

سرویس سلامت موج برنا - هدف از این دوره آموزشی تفهیم اهمیت حمل و نقل خون و فرآورده های خونی و استاندارهای لازم مطابق روش های عملکردی تدوین شده توسط سازمان انتقال خون ایران در راستای حفظ کیفیت خون ، سلامت خون  های اهدایی در گرو حمل و نقل ایمن ، و رعایت استانداردهای حمل خون توسط  این عزیزان اعلام شد .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ دوره آموزشی حمل و نقل ایمن خون و فرآورده های خون برای متصدیان حمل و نقل خون بیمارستانهای استان گیلان در سالن اجتماعات اداره کل انتقال خون روز سه شنبه 4 دیماه  برگزار شد .

این دوره آموزشی با تاکید بر نگهداری و بسته بندی صحیح خون،‌پایش دما‏، حمل و نقل سریع از طریق راه های ارتباطی مناسب به متصدیان حمل خون بیمارستانی برگزار شد .

هدف از این دوره آموزشی تفهیم اهمیت حمل و نقل خون و فرآورده های خونی و استاندارهای لازم مطابق روش های عملکردی تدوین شده توسط سازمان انتقال خون ایران در راستای حفظ کیفیت خون ، سلامت خون  های اهدایی در گرو حمل و نقل ایمن ، و رعایت استانداردهای حمل خون توسط  این عزیزان اعلام شد .

در این دوره آموزشی ضمن تاکید بر نگهداری و بسته بندی صحیح خون،‌پایش دما‏، حمل و نقل سریع به متصدیان حمل خون در بیمارستان به شرکت کنندگان با نحوه نگهداری و حمل و نقل صحیح فرآورده های خونی نیز  اشنا شدند.

 





 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna