جمعه 31 فروردین 1403

رستوران پلاکباب حامی انتقال خون

،از اهدا خون تا همراهی با فرهنگ سازی اهداپلاکت وخون

 

رستوران پلاکباب حامی انتقال خون،از اهدا خون تا همراهی با فرهنگ سازی اهداخون

همدلی رستوران پلاکباب در برگزاری مراسم از هنرمند جهان دار

تا رو نمایی از ملودی ، ترانه قطره خون

 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - دنیای امروز سرشار از فراز و نشیبها و خوبیها و بدیهاست . دهکده جهانی زمانی معنی پیدا می کند که همه همدل و هم جهت در یک سو برای زندگی مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کنند .

کار خیر و خیر شدن زمان و مکان ، غنی و فقیر نمی شناسد

شکی نیست که راه رسیدن به کار خیر قبل هر فاکتور نیت مهم است . اگر شما تصمیم به کار خیر بگیرید همه چیز مهیا می شود ، برای همگام شدن در امور خیر باید مسیر را پیدا کرد و عزم را جزم کرد . گاهی اوقات برای کار خیر با یک فرهنگ سازی و هدایت خیرین می توان در یک کار خیر سهیم بود و این مسئله در پروسه اهدا خون هم صدق می کند.

بسیاری از افراد هستند که نمی توانند پلاکت و خون اهدا کنند ، اما در فرهنگ سازی اهداخون می تواند موثر واقع شوند ، بی شک می توان با یک آموزش ساده در این فرهنگ سازی هم قدم بود .

" گیل یاران پلاکت "  که در فرهنگ سازی اهداپلاکت و خون مهیای حضور می شود ، در یک مشارکت و مشورت با سازمان انتقال خون استان گیلان و نشستهایی با مدیر پزشکی و روابط عمومی انتقال خون استان گیلان تصمیم به برگزاری یک همایش با هدف فرهنگ سازی یادآوری بیماران در شبهای شادی و جشن مثل شب یلدا می گیرد تا این درخواست به مردم رسانده شود نذر خون و اهدا خون منتهی به دهه محرم و شبهای قدر نگردد .

رستوران پلاکباب و آرمان وحیدی همسو با تفکر فرهنگ سازی اهداپلاکت و خون

برنامه این همایش با همکاری انتقال خون گیلان ، گیل یاران پلاکت و موسسه خاطره سرای نشاط و حضور دکتر سیدمحمد مستشاری هماهنگ شد . در ابتدا بیش از 20 رستوران و تالار مذاکره شد و تنها رستوران پلاکباب با مدیریت آرمان وحیدی از ابتدا هم گام در این کار خیر شد و بالاخره در هماهنگی های انجام این جشن در روزهای منتهی به شب یلدا برگزار شد .

Image result for ‫رستوران پلاکباب‬‎Image result for ‫رستوران پلاکباب‬‎Image result for ‫رستوران پلاکباب‬‎

این همایش که با حضور خانواده های پرسنل انتقال خون استان گیلان ، گیل یاران پلاکت ، موسسه خاطره سرای نشاط و حضور پرافتخار و ارزشمند انجمن تالاسمی ، هموفیلی و انجمن گیلان سبز برگزار شد . 

در این مراسم که با یاد و خاطره دکتر سیدنورالدین آغاز شد ، هنرمندانی چون نوید یحیایی ، امیر حسین احقر و جهان دار به اجرای برنامه پرداختند .

رستوران پلاکباب از اهدا خون تا همراهی با فرهنگ سازی اهداخون

با این برنامه رستوران پلاکباب به جمع حامیان انتقال خون و فرهنگ سازی اهداخون پیوست و این راه برای حضور همه طیفهای جامعه باز است تا با حضور معنوی و موقعیت اجتماعی خود در این فرهنگ سازی همراه انتقال خون باشند .

رونمایی از " قطرونک " عضو جدید در فرهنگ سازی انتقال خون با مشارکت موسسه فرهنگی ، هنری خاطره سرای نشاط

در این جشن اتفاقات بزرگی افتاد ، از همنشینی با اهداکنندگان و مصرف کنندگان خون تا رونمایی از تنپوش " قطرونک " عضو جدید در فرهنگ سازی اهدا خون که بی شک با توجه و علاقمندی کودکان در این مراسم می تواند در بخش آتیه سازان گروه گیل یاران پلاکت کمک بسیار بزرگی باشد .

همدلی رستوران پلاکباب در برگزاری مراسم از هنرمند جهان دار تا رو نمایی از ملودی ، ترانه قطره خون

هم زمان با رونمایی از این تن پوش که مورد توجه کودکان قرار گرفت و با همراهی هنرمند جوان جهان دار لحظاتی شاد فراهم شد ، اما در ادامه موسقی و ترانه شاد و البته تاثیر گذار قطره توجه همگان را جلب کرد و امید می رود  تن پوش " قطرونک " و ملودی " قطره " ثبت ملی شود تا گیلان هم در جمع مروجین ملی فرهنگ سازی انتقال خون قرار گیرد .  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna