شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

اعزام تیم بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به گرگان

 
محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان نیروی دریایی بندرانزلی:
 
تا آخرین دقایق اعزام تیم در ابهام بود،حمایت دکتر رفیعی ریاست
هیئت بسکتبال استان گیلان موجب شد اعزام صورت بگیرد.
 
 
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا-هفته دوم رقابتهای لیگ دسته دو باشگاههای کشور آغاز شد و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی که نتوانست در کسب میزبانی موفق شود و پست ۴و۵ خود را با جذب بازیکن تقویت بخشد و عملا ارسلان جعفری و گادر راس خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد با ۹ بازیکن به گرگان سفر کرد.
 
کار سخت ملوانان در دیدار اول مقابل شکلی تهران رقم خورد و عملا با برتری ۶ امتیازی تا ۲ دقیقه پایانی بازی،با دیسکالیفه شدن مشکوک میراث کشتکار بازی برده را با نتیجه ۶۱ بر ۵۷ عوض کرد تا یک بازی برتر با مهربانی داوران برای تیم متمول تهرانی رقم بخورد.
 
 ملوانان در دومین دیدار امروز به مصاف نماینده مشهد خواهند رفت و عملا در روزی که به یلدا ختم می شود به مصاف تیم میزبان یعنی یائس گرگان خواهند رفت .
محمدعلی رضازاده سرمربی بسکتبال ملوان هم با اشاره به همیت و همدلی بازیکنان گفت:اعزام تیم در ابهام بود با حمایت دکتر رفیعی صورت گرفت .
 
محمدعلی رضازاده به غیرت و‌تعصب مثال زدنی بازیکنان اشاره کرد وافزود: بازی کردن مقابل تیمهایی که با تمام امکانات اعم از داوری و میزبانی ، اردوهای بلندمدت حاضر می شوند بسیار سخت است و تنها با غیرت و تعصب پا به میدان می گذارند و در بازیهای بعد هم  با تمام تلاش برای حفظ آبروی خودمان ، باشگاه و استان به میدان می رویم و علی رقم اینکه تیم ۹ نفره حالا ۷ نفر شده به میدان می رویم تا رقیب دست و پا بسته نباشیم .
وی از همکاری و همراهی معنوی و مادی دلسوزی شهریار یگانه سرپرست تیم ، سهراب گیلان نژاد ریاست هیئت بسکتبال بندرانزلی و قهرمانی ریاست ادراه ورزش و‌جوانان بندرانزلی هم تقدیرکرد ودر پایان گفت : در هفته دوم رقابتها قرار داریم و باید حداکثر امتیاز را برای هفته های بعد اندوخته مناسب برای صعود داشته باشیم .
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna