جمعه 31 فروردین 1403

 

جوانان خانه بسکتبال رشت با کسب پنج امتیاز هفته اول لیگ جوانان کشور

رقابتهای لیگ جوانان کشور با حضور 4 تیم و میزبانی

هیئت بسکتبال رشت برگزار شد /

جوانان گیلان هفته اول را با 5 امتیاز پشت سر گذاشتند .

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا -سوت بسکتبال در گیلان این روزها قطع نمی شود و به غیر رقابتهای استانی ، بسکتبال گیلان در تلاش برای حضور در لیگهای کشوری است . تلاش جامعه بسکتبال گیلان از شرق تا غرب ، برای رسیدن به روزهای اوج دهه  60 و 70 و این روزها داستان مسابقات  دوستانه روالی مستمر دارد . از تمرین و تورنمت های دوستانه تا میزبانی رقابتهای کشوری و لیگ حیات بسکتبال را استمرار بخشیده است .

هیئت بسکتبال شهرستان رشت برای نخستین بار در لیگ بسکتبال کشور 

هیئت بسکتبال شهرستان رشت برای نخستین بار در لیگ باشگاههای کشور حضور یافت . هیئت بسکتبال شهرستان رشت با دو تیم در رده سنی نوجوانان و جوانان کشور با نام " خانه بسکتبال رشت " شرکت می کند .

رقابتهای جوانان کشور از اچهارشنبه 21 آذر ماه در رشت با حضور تیمهای ( آکادمی 24 مشهد ) ، ( پارسه تهران )، ( فراز تهران)  و ( خانه بسکتبال رشت ) آغاز شد .

رقابتهای روز اول با دو دیدار آغاز شد .

در اولین دیدار شهرآورد تهرانیها برگزار شد و تیمهای فراز تهران و پارسه تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 77 بر 58 فراز به پایان رسید .

در دومین دیدار که از ساعت 18 برگزار شد و خانه بسکتبال رشت به مصاف آکادمی 24 مشهد رفت و جوانان شایسته خانه بسکتبال رشت به برتری 72 بر41 دست یافت .

روز دوم رقابتهای جوانان کشور پنجشنبه 22 آذر

در اولین دیدار روز دوم و از ساعت 16 ابتدا فراز تهران و آکادمی 24 مشهد با هم دیدار کردند که این دیدار با برتری فراز تهران به پایان رسید .

در دومین دیدار روز دوم و از ساعت 18 پارسه تهران و جوانان شایسته خانه بسکتبال رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 82 بر 55 خانه بسکتبال رشت به پایان رسید .

روز سوم رقابتهای جوانان کشور جمعه 23 آذر

در سومین روز رقابتها از ساعت 9 صبح ابتدا آکادمی 24 مشهد و پارسه تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 59 بر 55 آکادمی 24 مشهد به پایان رسید .

در دومین دیدار هم فراز تهران و خانه بسکتال رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 81 بر 73 فراز تهران به پایان رسید .

بر اساس نتایج به دست آمده فراز تهران هم با 6 امتیاز ، خانه بسکتبال رشت با 5 امتیاز ،  در رتبه اول و دوم قرار دارند و تیمهای پارسه و آکادمی 24 مشهد هم سوم و چهارم هستند .

بهنام شاد سرپرست تیم خانه بسکتبال و دبیر هیئت بسکتبال رشت ضمن تمجید از همدلی کادر فنی و بازیکنان گفت : پیروزی در گام اول کار ما را برای ادامه راه آسانتر خواهد کرد و امیدوارم در دیدارهای بعد هم نتایج خوبی را با ارائه یک نمایش خوب ثبت نمایم .

یادآور می شود تیم گیلان را بهنام شاد به عنوان سرپرست ، محمد فرح بخش . دکتر انصاری به عنوان مربی و دامون ساده آنالیزور همراهی می کنند . 

سرپرست هیات بسکتبال استان در خصوص برگزاری این مسابقات نیز گفت: رقابت بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور در هشت گروه برگزار می شود که گیلان یکی از میزبانان مرحله اول این رقابت هاست.
محمد رفیعی افزود: در پایان نیز دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد که در این مرحله نیز 16 تیم راه یافته به مرحله دوم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت تیم های برتر این مسابقات معرفی شوند.

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna