پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

دیدار جامعه جوانان و ورزش اداره کل ورزش و جواتان استان گیلان از انتقال خون گیلان

 

دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان :

ورزشکاران و جوانان گیلانی پتانسیل فوق العاده ای در زمینه اهدای خون و کمک به همنوع دارند

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - مقوله مخاطبین و در واقع اهدا کنندگان خون بسیار اهمیت دارد . بی شک وجود پر اهمیت اهداکنندگان از بین شخصیتهای موجه و مورد اعتماد مردم موجب جلب اعتماد عمومی خواهد شد .


روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ جامعه ورزش و جوانان با حضور هاشم اسماعیلی معاونت جوانان و سعید علیپور رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، محمدرضا شاهمحمدی رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان و جمعی از قهرمانان این بار در عرصه مشارکت اجتماعی و فرهنگی با اهدای خون خود به بیماران نیازمند  پرچم ایران را به احتزاز درآوردند. .


مدیرکل انتقال خون استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت جامعه ورزش و جوانان در امر اهدای خون گفت : استان گیلان پتانسیل فوق العاده‌ای در زمینه ورزش و جوانان دارد و این پهلوانان و قهرمانان  نام آور ورزش ، تکنولوژی ، علم و فن آوری  دارای مقامهای بین المللی و جهانی هستند که غیرت پهلوانی پیشه کرده و همیشه همراه با مردم بوده و در امور خیر و عام المنفعه برای کمک به همنوع مشارکت دارند و  یک الگوی فرهنگی برای قشر امروز جوانان محسوب می شوند . .
دکتر مرادی افزود : امروز بار دیگر شاهد مشارکت جوانان و ورزشکاران در امر اهدای خون بودیم و امید است با برنامه ریزی مدون و مستمر شاهد حضور بیش از پیش جوانان و ورزشکاران در راستای فرهنگ سازی اهدای خون و پلاکت باشیم. .
وی با بیان اینکه هر جوان و ورزشکار خود به تنهایی می تواند یک الگو در امر اهدای خون باشد از این قشر خواست تا در بین جوامع مختلف علی الخصوص جامعه ورزش و جوانان با بهره گیری از موقعیت اجتماعی خود و  از طریق اطلاع رسانی در فضای مجازی و حضوری درفرهنگ سازی و تشویق به اهدای خون و پلاکت ما را یاری رسانند . .
در ادامه هاشم اسماعیلی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان خاطرنشان شد :  جوانان بعنوان یک عضو جامعه در امر اهدای خون مسئولیت اجتماعی دارند و باید جهت اهدای خون و ترویج فرهنگ اهدای خون دین خود را ادا کرده و در این کار خیر و خداپسندانه سهیم باشند .
.
وی در پایان با اشاره به پتانسیل تشکلها و سازمانهای مردم نهاد فعال در عرصه جوانان و از نسل جوان قهرمان و مدال آور ورزشی خواست تا همچنان در فرهنگ سازی و تخصیص فضای ترویج این فرهنگ انتقال خون استان را یاری رسانند. .
هاشم اسماعیلی اظهار داشت : جوانان و ورزشکاران و سازمانهای مردم نهاد که در اوج کار خیر هستند باید در جامعه در امور حسنه، الگو باشند. 🔴
instagram: gilan.bto
@gbtoravabetgilan اخبار
@hamyan_ehda_khoon حامیان
#انتقال_خون_ایران
#انتقال_خون_گیلان #ورزش #ورزشی #ورزش_سه
#اهدای_خون_اهدای_زندگیست #ورزش_بانوان #ورزش3
#اهدای_خون_سالم_اهدای_زندگی #ورزشکاران #خبرورزشی

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna