جمعه 10 فروردین 1403

 

سفر سه امتیازی تیم بسکتبال بانوان راستکردار گیلان به هرمزگان 

 

سحر طلسچی مدیر فنی تیم صنایع دستی راستکردار گیلان :

تلاش کادرفنی و بازیکنان نمایش بسکتبال گیلان و حضور در لیگ بود/

تلاش تیم برای پاسخی شایسته به حمایت صنایع دستی راستکردار و

سفر پرهزینه به هرمزگان بود .

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای بسکتبال دسته اول بانوان باشگاههای کشور هفته دوم در دو گروه برگزار شد و گروه (ب) به میزبانی نفت خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد . این مسابقات در روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار شد و تیم " بانوان صنایع راستکردار بندرانزلی " با کسب 4 امتیاز در این هفته 7 امتیازه شد .

در  رقابتهای دسته اول بانوان باشگاههای کشور 4 دیدار برگزار شد .

تیم جوان و خوش آتیه بانوان" صنایع دستی راستکردار گیلان " پنجشنبه اول آذر به مصاف نفت خلیج فارس رفت . تیم نفت ستاره خلیج فارس که از بازیکنان لیگ برتر و مستعدی بهره می برد و از سه ماه دوم سال در تمرین و اردو هستند به مصاف تیم جوان و پرانگیزه صنایع دستی راستکردار گیلان رفت . تلاش تیم گیلانی در کوارتر اول متوازن و پایاپای بود اما رغیب سرسخت و باتجربه نفت در کوارتر دوم فاصله خوود را بیشتر کرد و نهایتا با استفاده از امتیاز میزبانی و البته نیمکت قوی به برتری 71 بر 40 دست یافت .

دومین دیدار بانوان" صنایع دستی راستکردار گیلان " پنجشنبه مقابل هیرو تهران  بود ، تیمی که ترکیبی از باتجربه ها و جوانانی بود که چندسالی در کنارهم به تمرین می پردازند . جوانان گیلانی با فراموش کردن شکست روز نخست به دنبال ثبت اولین پیروزی بودند و در یک بازی برتر با نتیجه 90 بر 27 به پیروزی دست یافت .

سومین دیدار تیم گیلان مقابل تیم پرمهره و باانگیزه شکلی تهرانجمعه 16 آذر بود ، شکلی که در هر دو بخش بانوان و آقایان و رده های سنی تیمهایی روانه مسابقات کرده و سودای قهرمانی دارد ، با مشاهده دو دیدار گیلان و آنالیز بازیکنان گیلان توانست به برتری 90 بر45  دست یابد .

بدین ترتیب تیم بانوان " صنایع دستی راستکردار گیلان  " با کسب این 3 امتیاز5 امتیازه شد و بالاتر از هیرو تهران در جایگاه سوم گروه قرار دارد . 

در هفته سوم و پایانی دور مقدماتی تیم " صنایع دستی راستکردار گیلان " میزبان خواهد بود و امید است با امتیاز میزبانی و هماهنگی بیشتر بازیکنان به موفقیت دست یابد .   

سحر طلسچی مدیر فنی تیم صنایع دستی راستکردار گیلان

سحر طلسچی مدیر فنی تیم صنایع دستی راستکردار گیلان با بیان اینکه تلاش کادرفنی و بازیکنان نمایش بسکتبال گیلان و حضور در لیگ بود ، افزود :

پس از حضور دکتر رفیعی در راس بسکتبال گیلان و تاکید بر اعتماد به نفس و حضور در لیگهای کشور ، امسال با حمایت صنایع دستی راستکردار بندرانزلی به مسابقات راه یافتیم ، تلاش هیئت بسکتبال استان گیلان با حمایت دکتر رفیعی و خانم ملکی به عنوان ریاست و نائب ریئس هیئت بسکتبال استان استعدادهای شناسایی شدند و با حضور خانمها ریحانه و سمانه ملکی ، مریم باقری و اینجانب  کادر فنی شکل گرفت و در تمامی مراحل مسابقات انتخابی ، بازیهای رسمی و دوستانه با یک همدلی خاص وارد مسابقات شدیم .

سحر طلسچی به تلاش تیم برای پاسخی شایسته به حمایت صنایع دستی راستکردار و سفر پرهزینه به هرمزگان بود افزود : سفر از خزر تا خلیج همیشه فارس با حمایت صنایع راستکردار شکلی خاص گرفت و براین اساس و از تهران تا خلیج همیشه فارس با هواپیما انجام شد وبرای تامین هزینه ها در شرایط سخت اقتصادی همکاری لازم را داشته اند.

وی به موضوع همدلی در تیم اشاره کرد و افزود : تجربه همکاری و سفر با مربیان ارزشمند گیلان ارزشمند بود و با توجه به تمام روانشناختی و همدلی تیم ، از هماهنگی و انسجام خوبی بهره بردیم و در همه امور روزانه از تمرین ، استراحت و مسابقه با برنامه سپری شده است .

محمدعلی رضازاده دبیر هیئت بسکتبال بندرانزلی از حضور بانوان در لیگ دسته اول باشگاههای کشور ابراز خرسندی کرد و افزود :

پیشنهاد حضور در لیگ بانوان به " صنایع دستی راستکردار بندرانزلی " به شخص نادر راستکردار در شهریور ماه به این مجموعه تقدیم شد و با توجه به شرایط اقتصادی حامیان مالی در بخش آقایان بسیار سخت ورود می کنند و این در زمینه بانوان بسیار سخت تر است و این مشارکت بسیار ستودنی است .

وی در پایان گفت : در طی سالهای اخیر بسکتبال بندرانزلی در شرایط مختلف از الطاف این مجموعه بهره مند بوده است و اینبار این مهم در بخش بانوان موجب شد بسکتبال گیلان در مرزهای استان گیلان راکد نماند و ایران بداند در گیلان هم تلاش برای استمرار بسکتبال صورت می گیرد .

 

 


 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna