جمعه 31 فروردین 1403

 

نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان

به محیط زیست در افتتاحیه استعدادهای برتر

توجه به محیط زیست و نهایتا گردشگری و لزوم نگاه ویژه و حمایت

از فوک کاسپی ، تالاب بندرانزلی و ماسوله مهم و باارزش بوده است

و امید است با صدای رسای ورزش و طنین آهنگ جوانی روزهای

خوشی را در گیلان شاهد باشیم .

 

 

سرویس سلامت موج برنا - یکبار دیگر اداره ورزش و جوانان گیلان حضوری پررنگ و نشاط ، پرشور و شایسته داشت ، حضوری شایسته که معنی حقیقی ورزش و قهرمانی ، جوانی و شادابی را توامان به همراه داشت . حضوری که در کنار صدای ورزش و قهرمانی ، محیط زیست و ایثار را به نمایش گذاشت .

پنجشنبه افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی کشور در جای جای ایران اسلامی بود و گیلان هم میزبان شطرنج و تکواندو بود و مدیران جوان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان حضور خود را در کنار محیط زیست ثابت کردند و با لحاظ کردن فوک کاسپی ، توجه به تالاب بندرانزلی و ماسوله وظیفه جوانی خود را ثابت کرد . ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد اینبار هم در یک برنامه استانی ملی همکاری صمیمانه ای با اداره کل انتقال خون استان گیلان و مروجین فرهنگ اهدا خون داشته است .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان که جهت حضور در این مراسم حاضر شده بود ، در این خصوص گفت :  در اولین المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور که گیلان میزبان 700 آینده ساز شطرنج و تکواندو بوده است ، از اولین گام میزبانی شایسته ای صورت گرفت و میهمان نوازی گیلانیان به نمایش گذاشته شده است .

توجه به محیط زیست و نهایتا گردشگری و لزوم نگاه ویژه به این مهم با حمایت از فوک کاسپی ، تالاب بندرانزلی و ماسوله مهم و باارزش بوده است و امید است با صدای رسای ورزش و طنین آهنگ جوانی روزهای خوشی را در گیلان شاهد باشیم .

تعامل و همفکری و نگاه ویژه به مسئله مهم زیست اداره کل ورزش و جوانان ستودنی است ، لازم می دانم از همکاری و توجه مدیرکل ورزش و جوانان سرکار خانم بخشی و همه مدیران در بخشهای مختلف به دلیل همکاری با مروجین فرهنگ اهدا خون ، آقایان اکبر کفایتی ( مسئول احتزاز پرچم سه رنگ و پرافتخار ایران اسلامی همیشه سربلند) و تقی مرادپور تقدیر و تشکر نمایم .

یادآور می شود مروجین اهدا خون و پلاکت ضمن ارائه بروشور در خصوص  اهداخون و پلاکت به ورزشکاران و همراهشان توضیحات ارائه دادند . 

 

 




 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna