شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

تیم بسکتبال بانوان راستکردار در اولین دیدار به مصاف نفت ستاره خلیج فارس می رود

 

سحر طلسچی مدیرفنی بانوان راستکردار:

با الگوپذیری از نصایح مجموعه راستکردار می گویم ، امروز بانوان

راستکردار مطرح نیست و امروز بسکتبال گیلان وارد مسابقه می شود .

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا – اولین نماینده گیلان در لیگ باشگاههای کشور راهی مسابقات شد تا عملا گیلان هم وارد مسابقات لیگ بسکتبال باشگاههای کشور شود ، تیم بسکتبال بانوان راستکردار امروز اولین دیدار خود را مقابل برگزار خواهد کرد .

تیم بانوان راستکردار نتوانست حرفه ای و به روز وارد مسابقات شود ، اما معتقدند بسکتبال را می شناسند و با همت و پشتکار می توانند کارهای بزرگی انجام دهند . بی شک برای حرفه ای شدن حداقل هفته ای 10 جلسه تمرین و دیدارهای تدارکاتی مناسب می طلبد اما کادر فنی و بازیکنان با اعتاد کامل راهی مسابقات شده اند و بی شک اراده و انگیزه راز موفقیت است و بانوان راستکردار علاقمند به شگفتی ساز شدن هستند .

سحر طلسچی مدیر فنی تیم بسکتبال بانوان راستکردار همه تیم را یک خانواده می داند و معتقد است : یک خانواده برای عزت و افتخار می جنگد و همه ما هم متحد شده ایم که کاری بزرگ را به ثمر برسانیم  ، با الگوپذیری از نصایح مجموعه راستکردار می گویم امروز بانوان راستکردار مطرح نیست و امروز بسکتبال گیلان وارد مسابقه می شود و معتقدیم قهرمانی و پهلوانی ، ورزش و اخلاقیات را با هم می خواهیم به دست آوریم .

سحر طلسچی افزود : فارغ از هر نتیجه ای به حریف نمی اندیشیم ما به خودمان فکر می کنیم و باید برای موفق تلاش کنیم .  

طلسچی افزود : یکی از توفیقات این تیم جوانی و استفاده از تجربیات بومی استان است و خوشبختانه با اعتمادی که مجموعه راستکردار داشته از کادر جوان و باتجربه بهره برده ایم ،خواهران ملکی با عنایت به دانش روز شادابی خاصی را به تیم بخشیده اند .

وی در پایان گفت : حمایتهای همیشگی دکتر رفیعی ریاست محترم هیئت بسکتبال و توجهات ، نگاه ویژه و اعتماد مجموعه صنایع دستی راستکردار ستودنی است و امیداورم بتوانیم این حمایتها را با یک بازی شایسته پاسخ دهیم .

تیم بسکتبال بانوان راستکردار با 12 بازیکن به میدان می رود : تینا خباز غازیانی ، یاسمن خستوان ، الهام کاظمی ، نگار روشن ، فاطمه صمیمیان ، زهرا تاییدی ، حانیه السادات موسوی ، پریا رهنما ، فیروزه باقری ، سیما نوایی ، نگار بشیری ، درسا  عبدالحسن نژاد ، حورا هاشمی و مهتا هادیان که سحر طلسچی یکتا به عنوان مدیر فنی و ریحانه ملکی کشتکار سرمربی و سمانه ملکی کشتکار مربی و مریم باقری کمک مربی تیم را هدایت وهمراهی می کنند .

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna