جمعه 10 فروردین 1403
 
دکتر رفیعی
در تمرین تیم بانوان راستکردار بندرانزلی نماینده گیلان در لیگ کشور 
 
دکتر رفیعی ریاست بسکتبال گیلان:
بسکتبال گیلان متوقف شدنی نیست و
باید در سایه تلاش به جایگاه خود بازگردد.
 
 
 
 
 
🔹سرویس ورزشی-تیم بسکتبال بانوان گیلان در حال آماده سازی حضور در لیگ باشگاههای کشور است، تیمی که امسال با حمایت صنایع دستی راستکردار بندرانزلی راهی مسابقات می شود و پس از سالها این اولین تیمی است در رده بانوان که از بندرانزلی اعزام می شود،اما سحر طلسچی مدیرفنی تیم  و نماینده صنایع راستکردار معتقد است نگرش به تیم استانی است و از ابتدا هم چه در انتخابی ها و چه در چینش کادر فنی،همه استان دست به دست هم داده اند .
مدیرفنی تیم راستکردار افزود: از حمایتهای صنایع دستی راستکردار، حضور همیشگی دکتر رفیعی ، خانم ملکی ،ریئس و نایب ریئس و هیئت بسکتبال استان گیلان ، سهراب گیلان نژاد ریاست هیئت بسکتبال بندرانزلی و جناب قهرمانی کمال تشکر را داریم.
🔹 دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان هم ضمن قدردانی از همه بازیکنان،کادرفنی و مجموعه صنایع راستکردار بندرانزلی افزود :
 بسکتبال گیلان متوقف شدنی نیست و باید در سایه تلاش به جایگاه خود بازگردد.
وی افزود:برای تمام نمایندگان گیلان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
🔹نادر راستکردار مرد بی ادعا حامی ورزش که کمتر دوست دارد دیده شود، در این جمع حاضر شد و گفت :
بازی خوب به همراه تلاش واخلاق پهلوانی  برای من بسیار مهم است. وی در ادامه گفت:آرزوی موفقیت برای تیم پر تلاش بانوان دارم و امیدوارم خبرهای خوبی از شما بشنویم .
 
آقای دکتر رفیعی  نیز از مجموعه راستکردار تشکر وحمایت خود را از این مجموعه اعلام نمود .
 
یادآور می شوم در تیم بانوان راستکردار بندرانزلی خانم سحر طلسچی مدیر فنی ، ریحانه ملکی سرمربی،سمانه ملکی و مریم باقری به عنوان مربی به همراه ۱۸ بازیکن در تمرین و اردوی پیش از اعزام حضور دارند.
#موج_برنا_ورزش_گیلان_بسکتبال_بانوان_راستکردار
 
 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna