جمعه 10 فروردین 1403

لاهیجان قهرمان رقابتهای بسکتبال 3 نفره نوجوان گیلان

علیرضا علیزاده ریئس کمیته بسکتبال 3 نفره آقایان گیلان :

رقابتهای این دوره جذابت تر و مهیج تر از سنوات قبل بود/

تیم منتخب گیلان از بین بازیکنان 4 تیم پایانی انتخاب خواهد شد

 

سرویس ورزشی موج برنا – رقابتهای بسکتبال سه به سه قهرمانی استان گیلان ، انتخابی تیم منتخب گیلان جهت حضور در استعدادهای برتر کشور پس از 2 روز رقابت با قهرمانی تیم لاهیجان به پایان رسید ، صومعه سرا نایب قهرمان شد و درفک و رودسر سوم و چهارم شدند .

این رقابتها از روز جمعه 18 آبان در سالن شش هزار نفره شهدای رشت با حضور 9 تیم در دو گروه به مصاف هم رفتند .

از ویژگیهای این دوره از مسابقات حضور تیم سیاهکل بود .

تیمهای سیاهکل ، لاهیجان ، انزلی 1 ، انزلی 2 ، انزلی 3 ، درفک ، کاوه رودسر ، صومعه سرا و آستانه در این دوره از رقابتها به مصاف هم رفتند .

در پایان دور مقدماتی تیمهای کاوه رودسر و درفک برای کسب عنوان سومی به مصاف هم رفتند ، که نهایتا درفک با برتری 12 بر 7 به پیروزی رسید و سوم شد .

در دیدار نهایی هم لاهیجان و صومعه سرا به مصاف هم رفتند ، مصاف دو تیم پر سرعت و پر هیجان پیگیری شد و تیم لاهیجان به عنوان قهرمانی دست یافت .

علیرضا علیزاده مشاور عالی هیئت و ریئس بسکتبال سه نفره آقایان با اشاره به توجه فدراسیون جهانی و آسیا و فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران ، گفت : بی شک تلاش و کوشش شما برای یادگیری این شاخه  از بسکتبال سه نفره قابل تحسین است و امییدوارم در این راه موفق باشید .

علیرضا علیزاده گفت : تیم منتخب گیلان از بین بازیکنان 4 تیم پایانی انتخاب خواهد شد و سعی داریم با تمام قدرت در مسابقات حاضر شویم .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna