جمعه 10 فروردین 1403
 
 
 
پیام تسليت مديرعامل سازمان به مناسبت درگذشت پدر انتقال خون گیلان

 

دکتر پورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون :

درگذشت همکارواستاد گرانقدر جناب آقای دکتر سید نورالدین مستشاری نخستین

مدیرکل انتقال خون استان گیلان و پدر انتقال خون این استان موجب تاسف

و تالم خاطر گرديد.

 

سرویس سلامت موج برنا - دكتر علي اكبر پورفتح‌اله، ‌با صدور پيامي، ضايعه درگذشت نخستین مدیرکل انتقال خون استان گیلان و پدر انتقال خون این استان را به خانواده، بازماندگان و همكاران وی تسليت گفت.

روابط عمومی انتقال خون گیلان ؛ دكتر علي اكبر پورفتح‌اله، ‌با صدور پيامي، ضايعه درگذشت نخستین مدیرکل انتقال خون استان گیلان و پدر انتقال خون این استان را به خانواده، بازماندگان و همكاران وی تسليت گفت.

متن پيام مديرعامل سازمان انتقال خون به شرح زير است:

«انا لله و انا اليه راجعون»

درگذشت همکار  و استاد گرانقدر جناب آقای دکتر سید نورالدین مستشاری نخستین مدیرکل انتقال خون استان گیلان و پدر انتقال خون این استان موجب تاسف و تالم خاطر گرديد.

با اظهار تالم و تاسف فراوان از این رويداد غم‌انگيز، اين ضايعه را به خانواده ایشان، خانواده بزرگ انتقال خون و مردم استان گیلان تسليت گفته و از خداي بزرگ براي آن مرحوم آمرزش الهي و براي بازماندگانش صبر و شكيبايي آرزو مي‌كنم.

                                                                                                      دكتر علي اكبر پور فتح‌اله

                                                                                                    مديرعامل سازمان انتقال خون

 

یادآور می شود انتقال خون استان گیلان مراسم یادبودی چهارشنبه 16 آبان از ساعت 9:30 در مسجد قدس واقع در میدان فرهنگ برگزار می کند که " دکتر علی اکبر پورفتح اله در این مراسم شرکت خواهد نمود .

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna