پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

آغاز پویش #سفیر-آسمانی با هدف فراخوان ملی اهدا پلاکت

 

(( درد کشیده طبیب است )) آغاز پویش #سفیر-آسمانی با هدف

فراخوان ملی اهدا پلاکت / انتقال خون گیلان با همکاری گیل

یاران پلاکت و حضور خانواده(( زنده یاد حاج حمید یحیایی ))

 

 

سرویس سلامت و هنر موج برنا –  از دیر باز گفته اند (( درد کشیده طبیب است )) اما مثل تمام عوامل طبیعی در دنیا معنی و مفهوم آنرا درک نمی کنیم و بیش از هر چیزی دوست داریم چرخه دنیا آنطوری که ما دوست داریم بچرخد .

آغاز پویش #سفیر-آسمانی با هدف فراخوان ملی اهدا پلاکت / انتقال خون گیلان با همکاری گیل یاران پلاکت و حضور خانواده(( زنده یاد حاج حمید یحیایی ))

 

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ محمود نجارسلطانی یکی از فعالان رسانه و ورزش استان گیلان است که مدتی است جهت ترویج و فرهنگ سازی اهدا خون با سازمان انتقال خون استان گیلان همکاری دارد به همراه خانواده یحیایی به ملاقات مدیرکل انتقال خون استان گیلان آمدند .

زنده یاد حاج حمید یحیایی یکی از مصرف کنندگان پلاکت بوده است که پس از یک مبارزه ده ساله با بیماری سرطان دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت . حالا خانواده آن مرحوم که نعیم یحیایی آهنگساز و تنظیم کننده و نوید یحیایی خواننده است در جهت تحقق وصیت پدر علاقمند به ترویج فرهنگ اهدا پلاکت هستند و این همکاری در ملاقات با مدیرکل انتقال خون استان گیلان مطرح شد .

مدیرکل انتقال خون استان گیلان با حضور ، خانم دکتر ایزدی پور ریئس امور پزشکی و برنامه ریزی و حفظ اهداکنندگان ، سمیه عظیمی روابط عمومی انتقال خون استان گیلان در دیداری با این خانواده (فرزندان مرحوم و همسر مرحوم  )ضمن تسلیت به خانواده آنمرحوم گفت :

تمام تفکر در سازمان تامین خون و فراوردهای خونی بیماران است ، اما ما نیازمند فرهنگ سازی و ترویج اهدا خون و پلاکت هستیم تا در همه حال اهداکنندگانی داشته باشیم که با آمادگی در موقع نیاز بتوانند جهت اهدا پلاکت ما را یاری رسانند .   

در ادامه این نشست خانواده مرحوم یحیایی آمادگی  خود را جهت فرهنگ سازی اعلام نمودند که برای اولین گام  با پیشنهاد انتقال خون استان گیلان و مشارکت گروه  گیل یاران پلاکت خون و خانواده یحیایی پویش #سفیر_آسمانی  همزمان با اربعین حسینی آغاز شود .

در پایان این مراسم لوح سفیر به نعیم و نوید یحیایی و محمود نجارسلطانی اهدا شد .

یادآور می شود هزینه های مادی و معنوی این طرح با حمایت خانواده (( زنده یاد یحیایی )) برگزار می شود .

 

 






 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna