جمعه 31 فروردین 1403

 

نشست شورای روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان

با دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان

 

دکتر محمد رفیعی : 

بسکتبال گیلان یکی از 48 عضو خانواده ورزش است /

با قدرت در نمایشگاه دستاوردهای ورزش  استان حاضر خواهیم شد .

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا –  نشست خبری اداره ورزش و جوانان استان گیلان به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد ، مهمترین مبحث نمایشگاه دستاوردهای ورزش استان بود و مهمتر از آن اداره ورزش و جوانانی که در صدر پر کار ترین ادارات ورزش در کشور است ، استان گیلان با 48 هیئت ورزشی فعال اگر برای هر هیئت ورزشی زمان بگذارد در یک ماه نمی گنجد و اگر به لحاظ بودجه نگاه و توجه شود عددی قابل تامل خواهد بود .

روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گیلان ؛ نظر به اهمیت برنامه های تربیت بدنی و گزارشی در راستای فعالیت 6 ماهه هیئت بسکتبال استان گیلان ، شورای روابط عمومی هیئت بسکتبال استان گیلان نشستی با حضور دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان و علیرضا علیزاده مشاور عالی هیئت بسکتبال استان گیلان داشت .

بسکتبال استان گیلان یکی از 48 عضو خانواده ورزش استان است

در ابتدای این نشست سخنگوی شورای روابط عمومی به نشست خبری اداره کل تربیت بدنی اشاره کرد و افزود :

اداره ورزش و جوانان استان گیلان با 48 عضو خانواده بزرگی است و این در حالی است بعضی از هیئتها زیر شاخه هایی دارند که این خانواده گسترده تر از آنچه به نظر می آید خواهند شد

بسکتبال گیلان در جمع 8 هیئت برتر وفعال استان گیلان

سخنگوی روابط عمومی هیئت بسکتبال به صحبتهای دکتر صادقی معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود :

در نشست خبری اداره  کل ورزش و جوانان استان گیلان یکی از خبرنگاران در خصوص 8 هیئت برتر و فعال استان گیلان  از دکتر صادقی معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان پرسید و در کمال مسرت ، هیئت بسکتبال استان گیلان در ردیف 5 هیئت برتر نام برده شد و این مسئولیت همه ما را افزایش می دهد ، هرچند  دکتر صادقی تاکید کردند که اعلام نهایی برترینها به پایان سال و بررسی آمار منوط می شود .

حضوری قدرتمند و پور شور در اولین  نمایشگاه دستاوردهای ورزشی استان گیلان   

وی در ادامه افزود : با توجه به جذابیتهای ورزش بسکتبال ، این نمایشگاه و نحوه برگزاری آن می تواند ما را برای رسیدن به اهداف توسعه ای بسکتبال کمک نماید .

دکتر محمد رفیعی :  بسکتبال گیلان یکی از 48 عضو خانواده ورزش است / با قدرت در نمایشگاه دستاوردهای ورزش  استان حاضر خواهیم شد .

دکتر رفیعی به تلاشهای صورت گرفته در 15 ماه اخیر اشاره کرد و افزود : بی شک این تحولات ماحصل تلاش همه خانواده بسکتبال بوده و هست و کسب نتایج تیمهای اعزامی نشان از به نتیجه رسیدن برنامه های تدوین شده بوده و امیدوارم همچنان بتوانیم در توسعه بسکتبال موفق باشیم .

ریاست هیئت بسکتبال استان گیلان به همگانی شدن بسکتبال اشاره کرد و گفت : در بسیاری از کشورهای موفق در زمینه ورزش قهرمانی ، توجه به ورزش همگانی است و بررسی در خصوص ورزش  این کشورها نشان می دهد حضور ورزش  ، خصوصا ورزش پایه موجب رشد ورزش ملی  و نهایتا قهرمانی شده است ، بسکتبال گیلان هم به غیر از پویایی در ورزش بسکتبال در سالنها ، با توسعه  بسکتبال خیابانی و ساحلی ، حالا در هر نقطه ای از شهر صدای توپ بسکتبال شنیده می شود.

دکتر رفیعی : نمایشگاه دستاورد ورزشی استان گیلان یک فرصت برای بازشناسی بیشتر و معرفی عملکرد هیئت بسکتبال گیلان  

دکتر رفیعی به لزوم همکاری صمیمانه و پر فروغ با ادراه کل ورزش و جوانان استان گیلان اشاره کرد و افزود :

بسکتبال به عنوان یکی از 48 عضو خانواده ورزش  استان گیلان باید حضوری پرقدرت و پر فروغ در نمایشگاه داشته باشد تا ضمن بیان دستاوردهای هیئت و معرفی عملکرد در جذب و جلب علاقمندان و کمک به استعدادیابی پر تلاش ظاهر شود ، از این رو تمام کمیته ها با تمام امکانات و ظرفیت در این نمایشگاه حاضر شوند .


  

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna