پنج شنبه 30 فروردین 1403

Image result for ‫تور والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی‬‎

 

 

منطقه آزاد انزلی میزبان تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی

 

دکتر محسن خاکزاد رئیس هیئت والیبال استان گیلان:

 

11 تیم در رقابتهای تور ساحلی منطقه آزادانزلی شرکت خواهند کرد

/ایران با هشت تیم شرکت خواهد کرد

 

 

 

 

 

سرویس ورزشی  موج برنا -  تور والیبال جهانی تک ستاره شمال کشور به ایستگاه آخر رسید و به نظر می رسد تیمهایی که نتوانستند به این تور در مازندران و گلستان برسند به منطقه آزاد انزلی خواهند رسید تا تور شمال ایران را از دست ندهند ، تور جهانی والیبال ساحلی که در تقویم فدراسیون جهانی هم ثبت خواهد شد .

تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی با حضور 11 کشور و 20 تیم برگزار خواهد شد .  

ظهر امروز نشست خبری تور ساحلی والیبال با حضور مجید فاتحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی ،دکتر خاکزاد ریاست هیئت والیبال استان گیلان ، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و اصحاب رسانه ، خبرگزاریهای استان گیلان برگزار شد .

دکتر خاکزاد ریاست هیئت والیبال استان گیلان پس از خیر مقدم به حاضرین در جلسه توسط سعید علیپورمدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان به حاضرین معرفی شد .

دکتر خاکزاد با تشکر از حمایتهای منطقه آزاد انزلی  و اداره کل ورزش و جوانان گفت : رقابتهای والیبال تو ر ساحلی تک ستاره منطقه آزاد انزلی با شرکت 11 کشور در قالب 30 تیم از 24 مهرماه در مجموعه ورزشی ساحلی زنده یاد سیروس قایقران برگزار خواهد شد .

ریاست هیئت والیبال استان گیلان به حضور ایران با 8 تیم اشاره کرد و افزود : پس از ایران که با 8 تیم شرکت خواهد کرد ، قزاقستان با 4 تیم و  عمان ، اسلوونی ، تایلند با 2 تیم و ایتالیا ، روسیه ، نروژ، لهستان ، چک ، روسیه و سوئد تیمهای حاضر در این مسابقات خواهند بود .

دکتر خاکزاد به کارشکنی آمریکایی ها اشاره کرد و افزود : آمریکا برای حضور در گلستان و مازندران داوطلب نبود اما برای شرکت در منطقه آزاد انزلی داوطلب بود که با کارشکنی وزارت خارجه آمریکا اجازه حضور نیافت ، اما همچنان با تلاش فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و وزارت امورخارجه در حال پیگیری هستیم .

ریاست هیئت والیبال استان گیلان به حضور 3 گیلانی در غالب تیم ملی اشاره کرد و افزود : 6 تیم بامعرفی فدراسیون در این رقابتها حاضر خواهند شد و با توجه به وایت کارت میزبانی یک تیم در بزرگسال و یک تیم از جوانان درر مسابقات حاضر خواهند شد .

Related imageImage result for ‫مجموعه ورزشی سیروس قایقران منطقه آزادانزلی‬‎

وی در ادامه گفت : این مسابقات و محل برگزاری آن یعنی مجموعه شادروان سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی به لحاظ ساختار و زیر ساخت بهتری که دارد مورد توجه فدراسیون جهانی است و از هم اکنون محل برگزاری آن در سایت فدراسیون جهانی قابل رویت است .

ریاست هیئت والیبال گیلان به جایزه 5000 دلاری مسابقات اشاره کرد و افزود : شرایط ویژه ای برای پذیرایی و اقامت از تیمها و علاقمندان طراحی شده که برای تیمهای برتر هم جایزه نقدی خواهد بود .

  

 دکتر خاکزاد در ادامه به اهمیت حضور تماشاگران و حمایت علاقمندان اشاره کرد و افزود : برای سهولت در ایاب و ذهاب علاقمندان وسایل نقلیه پیش بینی شده تا امکان حضور با سهولت انجام گیرد و وسایل نقلیه عمومی از میدان فرهنگ و ورزشگاه عضدی پیش بینی شده است .

Image result for ‫تور والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی‬‎Image result for ‫تور والیبال ساحلی منطقه آزاد انزلی‬‎

مجید فاتحی : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد برپایی رویدادهای مهم ورزشی در استان گیلان هستیم .

مجید فاتحی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی که میزبان این مسابقات خواهند بود ، نیز در این نشست گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد برپایی رویدادهای مهم ورزشی در استان گیلان هستیم که منطقه آزاد انزلی توفیق میزبانی آن را دارد.

مجید فاتحی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی هم با اشاره به رویکرد چند جانبه منطقه آزاد انزلی ، افزود : منطقه آزاد انزلی تنها رویکرد اقتصادی را مدنظر قرار نداده و در زمینه های دیگر خصوصا حضوری چشمگیر دارد و در این مرحله با مواففقت برگزاری تور جهانی والیبال گام دیگری در جهت توسعه ورزش قهرمانی برداشته است .

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان هم با تشکر از دکتر خاکزاد و همکارانش در قبول ریسک میزبانی تور جهانی والیبال از  منطقه آزاد انزلی قدردانی کرد و افزود :

تلاشهای بی دریغ دکتر مسرور مدیرعامل منطقه آزاد انزلی ، جناب مجید فاتحی و همکارانشان موجب دلگرمی ورزش استان است و با وجود تجربیات موفق در برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج و اینبار تور والیبال ساحلی یار جدایی ناپذیر ورز ش استان هستند و مایلم بگویم این منطقه نه به عنوان انزلی بلکه منطقه آزاد گیلان رسالت خود را ایفا می کند .   

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna