شنبه 1 اردیبهشت 1403
 
 
 
چای سرد این هفته با اجرای کامران جعفری و حضور نخبه ورزشی و از فوتبال
 
کامران جعفری تهیه کننده رادیو :
چای سرد این هفته با اصغر شیرپور"نخبه ورزشی" مربی A
آسیا و درتیمهای تجارت ،دریانوردان ،دارایی واستقلال تهران
 
 
 
 
سرویس فرهنگی ، ورزشی موج برنا - رادیو گیلان یا صدای مرکز باران طی سالیان اخیر شاهد موج جدیدی از برنامه هایی که در جذب مخاطبان درون و برون استانی ، درون و برون کشوری بسیار موفق ظاهر شد . ساخت برنامه های تخصصی در حوزه مذهبی ، فرهنگی و اجتماعی ، مسایل روز و البته ورزشی موجب شده تا مخاطبان خود را داشته باشد . 
کامران جعفری یکی از موفق ترین تهیه کنندگان رسانه ملی است که مخاطب را می شناسد و با حضور در بطن جامعه با ساخت برنامه های تفریحی و سرگرمی و البته تخصصی ورزش برای علاقمندان به ورزش در سراسر ایران ناشناخته نیست ، جدا از تعصب خاص به ارتقا  ورزش استان و کشور بدون هیچ نگاه خاص در پوشش تمامی رشته ها همتی مضاعف دارد .
این تهیه کننده ، گوینده و گزارشگر ورزشی در فرهنگ سازی و یا یادآوری بسیاری از هواداری های حقیقی هم دستی بر آتش داشته و دارد . " مجله ورزشی " رادیو غریب به سه دهه در معرفی دست آوردهای ورزش گیلان و ایران موثر و درخشان بوده است .
 
چای سرد به تهیه کنندگی کامران جعفری
 
چای سرد عنوان برنامه 60 دقیقه ای است که به تهیه کنندگی کامران جعفری جمعه ها روی آنتن می ود و به معرفی نخبه های همه طیفهای جامعه می پردازد ، تنوع در میهمانان موجب شده تا مخاطبین پای صحبت میهمانان و خاطرات آنها بنشینند و این هفته جذابیت خود را خواهد داشت با اجرای کامران جعفری و مردی از مستطیل سبز و فوتبال که دعوت می کنیم شنونده این برنامه باشید .
 
👌 جمعه این هفته با یک فوتبالیست بزرگ همراه باشید .
 
👌جمعه   "13مهرماه  97"  اصغرشیرپور 
ستاره دهه 60 ملوان وسپیدرود 
 مهمان برنامه چای سرد رادیو گیلان  است .
 
 
 
👌اصغر شیرپور"نخبه ورزشی" متولد 1341مربی Aآسیاست و درتیمهای تجارت ،دریانوردان ،دارایی واستقلال تهران 👌
بازی کرده است ؛او دوبار به تیم ملی دعوت شد واز مهره های شاخص منتخب گیلان بوده است .این چهره شاخص ورزشی دراستودیوی رادیو از خاطرات جذاب خود می گوید . 
 
👌این برنامه جمعه 13مهر1397 در دو نوبت پخش خواهدشد:
1.ساعت 16تا17
2.وبازپخش: ساعت 23تا 24
  .
 
👈 برنامه این هفته بانویسندگی، گویندگی  و تهیه کنندگی " کامران جعفری"،میکس وصدابرداری  عفت جمالی پور  وبا باکس های گزارشی وحید شعبانی پخش خواهدشد.
 
 
👈این برنامه  رادیویی روی موج اف ام 95مگاهرتز وموج ای ام 657کیلوهرتز پخش می شود و همزمان از تلویزیون (روی کانال رادیو نما) واز سایت اینترنتی مرکز گیلان (guilan.irib.ir) درسرتاسردنیا وروی مبدل های دیجیتال درسرتاسرایران  قابل دریافت است
 
 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna