پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

پایگاه خبری موج برنا -  این رقابت ها  با شرکت زبده ترین کاراته کاران دانش آموز مقطع متوسطه دوم در قالب تیمهای آموزش و پرورش ناحیه دو رشت، بندرانزلی، خمام، لشت نشاء، شفت، تولمات، آستانه اشرفیه و رودبار برگزار شد .
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در بخش های کاتای انفرادی و مبارزه انفرادی در سالن آکادمی کاراته رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم کاراته بندرانزلی با کسب دو طلا و سه مدال برنز عنوان قهرمانی مسابقات دانش آموزی مقطع متوسطه دوم را از آن خود کرد ، تیم آستانه اشرفیه با کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز دوم شد و تیم ناحیه دو رشت با کسب یک مدال طلا و چهار مدال برنز در سکوی سوم قرار گرفت .
در بخش کاتای انفرادی نیز ، محمدرضا احمدی از رودبار ، مهرزاد مسکین از بندرانزلی ، امیرحسین غلامی از بندرانزلی و جواد رنجبر از ناحیه دو رشت در اوزان مختلف عنوان قهرمانی را بدست آوردند .
در بخش مبارزه نیز ، در وزن 76- کیلوگرم امیرحسین سهرابی و در وزن 76+ کیلوگرم عرفان کیمیا جو هر دو از آستانه اشرفیه با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت ها را کسب کردند .
 حمید سلیمی، مهدی محمدی، مرتضی نوروزی، کوروش افشار، روزبه فتحتویی نژاد، بهمن همتی، جواد زواری ، علی رسولی، رامین نوروز پور و شاهین حاجی پور به عنوان داور در این مسابقات سوت زدند.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna