پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

 

برپایی اولین نمایشگاه علمی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان در هفته تربیت بدنیبرپایی اولین نمایشگاه علمی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان در هفته تربیت بدنی

 
 

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل خبر داد :

برپایی اولین نمایشگاه علمی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان در هفته تربیت بدنی

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - اولین نمایشگاه علمی دستاوردهای ورزش و جوانان گیلان با هدف آموزش و استعدادیابی علاقه مندان از 25 مهر در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برپا می شود .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، ابوالفضل صادقی در گفتگو با روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان گفت : بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش نخستین نمایشگاه علمی دست آوردهای ورزش و جوانان گیلان با هدف آموزش ، استعدادیابی و ارائه فعالیتها و مشارکت هیئتهای ورزشی استان ، سازمانهای مردم نهاد ، دانشگاهها ، آموزش و پرور ش ،سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی و باشگاهها از 25 مهر به مدت 4 روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار خواهد شد.
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، گفت : در این نمایشگاه استعدادیابی ، آموزش و ثبت نام در تمامی رشته های ورزشی بصورت رایگان و کارت بیمه ورزشی با تخفیف ویژه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت .
وی افزود : در این نمایشگاه همچنین غرفه هایی چون مشاوره ورزشی ، تغذیه ، مکملها و طراحی تمرین ، مشاوره ازدواج و خانواده ، کتابهای آموزشی و علمی ، پزشکی ورزشی ، فرهنگی ، سازمانهای مردم نهاد فعال خواهند بود .
صادقی گفت : هیئتهای ورزشی و باشگاهها تا 15 مهر آمادگی خود ر برای حضور در این نمایشگاه به اداره کل اعلام کنند.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna