شنبه 1 اردیبهشت 1403

 

تلاش بی پایان سپیدرود برای کسب نتیجه،بدشانسی و شکست در دقایق پایانی

مجید جلالی سرمربی پیکان :

انتظار چنین بازی هماهنگ و با کیفیت و صلابتی را از سپیدرود نداشتم .

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - سپیدرود که در هفته های اخیر با برنامه و منظم تر از قبل به میدان می رود و در بدنسازی هم مقاومت و استحکام بیشتری را مشاهده می کنیم ، هرچند هواداران نتیجه را بیشتر می پسندند اما یک بازی خوب می تواند حامیان و هواداران را به روزهای بعد امیدوار سازد . اما نکته مهم اینکه سپیدرود چند بازی اخیر خود را باباخت خفیف پشت سر می گذارد ، شکست یک بر صفر در بازی پرسپولیس آنهم در آزادی و تیمی که در جمع 4 تیم برتر باشگاهای آسیاست کار بزرگی است ، خلاصه اینکه سپیدرود در هفته هشتم ،  بازهم در دقایق پایانی مسابقه یک گل از حریف دریافت کرد تا به مانند بازی با پرسپولیس دست خالی از میدان خارج شود. سپیدرود می توانست از سفر یک هفته ای تهرانش حداقل دو امتیاز را به خانه سوغات بیاورد اگر کمی خوش شانس بود و البته موقعیت شناس دور از دسترس نبود .

چهارمین دیدار روز دوم هفته هشتم لیگ برتر ، جام خلیج فارس : پیکان سپیدرود

چهارمین دیدار روز دوم هفته هشتم لیگ برتر جام خلیج فارس ، ششم مهرماه 1397 و از ساعت 18:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس با حضور حدود 1000 نفر که بیشتر حامیان سپیدرود آن را تشکیل می دادند برگزار شد که   پیکان میزبان سپیدرود بود .

شاهو اصلانی دارو این دیدار با کمک های رضا سخندان ، علی احمدی و رضا عادل به عنوان داور چهارم و با حضور  اسماعیل صفیری به عنوان ناظر این دیدار را قضاوت کردند .

بازیکنان سپیدرود :

علی کریمی با این ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست،

میلاد شیخ سلیمانی، میلاد قربانزاده، امین جوادی مقدم،

علی عزت کرام، حسین ابراهیمی (از دقیقه ۶۴ محمدرضا مهدوی)،

مهرداد بایرامی (از دقیقه ۸۵ حسین کعبی)، پویا نزهتی

(از دقیقه ۷۱ حسین شنانی)، امین منوچهری و

محمد غلامی به مصاف پیکان رفت .

 

 

 

بازیکنان پیکان :

مجید جلالی سرمربی پیکان هم با این ترکیب :

وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی،

مهدی شیری، آرمان قاسمی (از دقیقه ۵۴ عیسی آل کثیر)،

امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی،

شاهین ثاقبی (از دقیقه ۶۶ سامان نریمان جهان)، فراز امامعلی

و محمد قاضی (از دقیقه ۷۸ مصطفی خانزاده)

مقابل سپیدرود صف آرایی کرد .

 

 

شرح دیدار پیکان و سپیدرود :

مسابقه در دقایق نخست در میانه های میدان دنبال شد اما با گذشت زمان پیکان خود را بر مهمان مسلط کرد تا جایی که در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی ۳ کرنر برای پیکان بدست آمد.

دقیقه ۱۲: فراز امامعلی در این لحظه از بازی موقعیت مناسبی داشت تا دروازه حریف را باز کند اما شوت این بازیکن را کوروش ملکی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۳ شوت سهمگین حجت حق وردى را کوروش ملکى به سختی راهى کرنر کرد تا چهارمین کرنر پیکان شکل بگیرد.

دقیقه ۲۵ ضربه سر خطرناک محمد قاضى پس از برخورد به تیر افقى دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۱ نخستین موقعیت خطرناک برای سپیدرود بدست آمد که ضربه سر دقیق محمد غلامی را شیخ ویسی به کرنر فرستاد تا نخستین کرنر سپیدرود بدست بیاید.

دقیقه ۳۳ یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پیکان برای سپیدرود بدست آمد که شوت جوادی مقدم از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱ مهمترین موقعیت گلزنی برای سپیدرود بدست آمد که پویا نزهتی با پاس مهرداد بایرامی در محوطه شش قدم در حالت تک به تک با وحید شیخ ویسی قرار گرفت که نتوانست توپ را وارد دروازه پیکان کند.

دقیقه ۴۷ نخستین موقعیت بازی در نیمه دوم برای سپیدرود بدست آمد که ضربه ایستگاهى حسین ابراهیمى را شیخ ویسى مهار کرد.

دقیقه ۵۲ نخستین کرنر بازی در این نیمه برای سپیدرود بدست آمد که ضربه ارسالی حسین ابراهیمی به خارج فرستاده شد.

در دقیقه 85 روی یک ضربه شروع مجدد توپ وارد محوطه جریمه سپیدرود شد و دفع ناقص مدافعین سپیدرود توپ را به عیسی آل کثیر رساند تا او گل نخست بازی را برای پیکان به ثمر برساند.

دقیقه ۹۰ ضربه سر حسین کعبی داخل محوطه شش قدم به خارج فرستاده شد.

 

تنها کارت زرد را  آرمان قاسمی دقیقه ۱۰ (پیکان) گرفت .

مصاحبه بعد از دیدار :

اما مجید جلالی سر مربی پیکان در کنفرانس پس از بازی گفت : انتظار چنین بازی هماهنگ و با صلابت را از سپیدرود نداشتم ، بازی سخت و مقتدرانه را پشت سر گذاشتیم .

امامی فر مربی سپیدرود هم با اشاره به اشتباهات تیمش گفت : اشتباهات خود را می پذیریم و برای برطرف کردن آن تلاش می کنیم ، اما امیدوارم تیم داوری هم در خصوص قضاوت بازی بررسی کند .

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna