پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

گیلان میزبان اردوی استعدادیابی تیم ملی کشتی نونهالان شد

گیلان میزبان اردوی استعدادیابی تیم ملی کشتی نونهالان شد

روابط عمومی اداره کل ورزشو جوانان گیلان :
 
اردوی استعدادیابی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان
کشوردر بندرکیاشهر استان گیلان برپا می شود.

 

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - اردوی استعدادیابی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در بندرکیاشهر استان گیلان برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: این اردو با حضور کشتی گیران رده سنی نونهالان از استان های مختلف کشور از روز پنجم مهر ماه در بندرکیاشهر آغاز می شود.
نقی هدایتی افزود: در این اردو ، 52 کشتی گیر فرنگی کار در 12 وزن حضور خواهند یافت که در نهایت زبده ترین نفرات به مرحله بعدی اردوی استعدادیابی و بسترسازی تیم ملی نونهالان راه می یابند.
وی ادامه داد : در وزن 35 کیلوگرم سامان ناصری پور از تهران، امیرحسین خدادادی از لرستان، امیررضا برزنونی از خراسان رضوی و صالح سیف خانی از گیلان ، در وزن 38 کیلوگرم میلاد والی زاده از مازندران، حسن آهنگر از قم، مهدی غلامپور از فارس، ابوالفضل شهرکی نیا از سیستان و بلوچستان و هادی سعادتی از تهران در این اردو حضور می یابند.
وی گفت: همچنین در وزن 41 کیلوگرم ابوالفضل احمدی از خراسان رضوی، محمدحسین جوکار از قم، محمدامین روشنی از خراسان شمالی ، ابوالفضل میرشکار از سیستان و بلوچستان و محمد حاجیوند فتحی از خوزستان، در وزن 44 کیلوگرم هادی خواجوی از کرمان، احمدرضا نصیری از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل علیزاده از گیلان و علی حاجیوند نورایی از خوزستان و در وزن 48 کیلوگرم مهرداد مظهری تهران، محمد عشیری از خوزستان، محمدامین عارف خانی از خراسان رضوی و رضا حسن زاده از آذربایجان غربی دیگر نفرات دعوت شده به اردوی استعدادیابی کشتی فرنگی نونهالان کشور می باشند.
رئیس هیات کشتی گیلان بیان کرد: در وزن 52 کیلوگرم سعید اسماعیلی از خوزستان، احمد نجفی از مازندران، عرفان ولی پور از لرستان و فرید سیرتی مقدم از گیلان، در وزن 57 کیلوگرم سیددانیال سهرابی از خوزستان، علی حسین آبادی از خراسان رضوی، سیدمرصاد میریحیی پو از گیلان و محمد آسیایی از تهران در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در گیلان حضور خواهند یافت.
هدایتی اضافه کرد: همچنین در وزن 62 کیلوگرم علیرضا محمودی از البرز، ایوب رشیدی راد از تهران، سید محمد موسوی از توابع تهران و حجت رضایی از خوزستان ، در وزن 68 کیلوگرم ابوالفضل اکبری از تهران، حسین رضایی از اصفهان، محمدرضا آل بداشتی از گیلان و علیرضا ظهیر شاه آبادی از خوزستان و در وزن 75 کیلوگرم احمد صلح دوست از فارس، محمد خلیلی از خراسان رضوی، محمدحسین جلالی از قم ، آرمین صالح از اردبیل و شایان حبیب زارع از خوزستان دیگر اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور هستند.
وی خاطرنشان کرد: در وزن 85 کیلوگرم نیز امیرحسین زمانی از کرمانشاه، فردین هدایتی از مازندران، امیرحسین صمدی از تهران، ابوالفضل پایدار از خوزستان و حسین پنجی از قزوین و در وزن 100 کیلوگرم محمدعلی محمودی از تهران ، شاهرخ میکائیلی از قم، امیرحسین باقری از لرستان و شایان طهماسبی از خوزستان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی استعدادیابی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور هستند.
وی در ادامه گفت: همچنین عبدالکریم کاکاحاجی به عنوان مسئول امور فنی رده سنی پایه کشتی فرنگی ، مجید قائدی، حیدر فرخنده، پیمان مرادی به عنوان مربی و همچنین یک مربی نیز به معرفی از استان های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی در این اردو حضور می یابند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار کرد: اردوی استعدادیابی و بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور که از روز پنجم مهر در بندرکیاشهر گیلان آغاز می شود، تا روز 11 مهر ماه ادامه خواهد یافت.
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna