جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - در این دوره از مسابقات دانش آموزان دختر و پسر در رشته های ورزشی بوچیا ، تنیس روی میز ، گوی رانی و شطرنج ویژه دانش آموزان معلول جسمی - حرکتی ، آسیب دیده ذهنی ، آسیب دیده شنوایی ، آسیب دیده بینایی و سندروم داون باهم به رقابت پرداختند .
در این جشنواره ورزشی حدود 120 دانش آموز  به مدت دو روز در سالن های ورزشی شهید محمود تابان شمال ، شهدای سلیمان داراب و مجموعه آموزشی خزئلی رشت با هم به مصاف دادند  .
در پایان این رقابت ها و در بخش دانش آموزان پسر ، در رشته شطرنج مهدی همتی و مهدی ولیزاده هر دو از رشت به ترتیب اول و دوم شدند ، محمدحسین ایمانی و محمدتقی جعفری هر دو از رشت نیز به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند .
در پایان در رشته بوچیا نیز مهدی مقدم از رشت عنوان قهرمانی را کسب کرد ، محمدرضا شجری از بندرانزلی دوم شد ، میلاد حضرتی و نوید رستگار هر دو از رشت به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند .
 در رقابت های گوی رانی ، امیرحسین علیزاده از رشت به مقام قهرمانی رسید ، اشکان الماسی و پویا محمدپور هر دو از رشت نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند .
در رقابت های تنیس روی میز که در دو بخش برگزار شد ، در بخش دانش آموزان آسیب دیده ذهنی ، حسن نویدی از لاهیجان اول شد ، احمدرضا بهرام نژاد از رشت در مکان دوم قرار گرفت ، حسین نویدی از لاهیجان و سینا شعبانی از سیاهکل به طور مشترک سوم شدند و در بخش دانش آموزان آسیب دیده شنوایی ، حمیدرضا پوراسد از رشت عنوان نخست را کسب کرد ، میلاد یعقوبی از رشت دوم شد ، سجاد ندیمی و مهدی ندیمی هر دو از املش به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند .
در رقابت های داشن آموزان دختر نیز در رشته شطرنج ، فاطمه مقدم از رشت اول شد ، زهرا شکرگزار از رشت در مکان دوم قرار گرفت ، پیوند رجب زاده و فاطمه حقوقی هر دو از رشت به طور مشترک سوم شدند .
در رشته بوچیا ندا رجبی و فاطمه جهانی هر دو از رشت به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند ، نورا اسماعیل زاده و نرجس صفایی هر دو از رشت به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند .
در  گوی رانی نیز فاطمه منوچهری از رشت به مقام نخست دست یافت ، مریم ابراهیم زاده و حوریه صابری هر دو از رشت به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند .
در پایان رقابت های تنیس روی میز و در بخش دانش آموزان آسیب دیده ذهنی فروزان محمدعلیزاده از لاهیجان اول شد ، فاطمه شکوری از رشت در مکان دوم قرار گرفت ، محدثه بزرگ پور از لاهیجان و فاطمه مهدی زاده از رشت به طور مشترک سوم شدند .
همچنین در بخش دانش آموزان آسیب دیده شنوایی ماهرخ علیزاده از رشت عنوان قهرمانی مسابقات تنیس روی میز را بدست آورد  ، ساناز راستگو از رشت دوم شد ، فاطمه عبدی و معصومعه میرزایی هر دو از رشت نیز به طور مشترک  عنوان سوم را بدست آوردند.

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna