چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

 

 

 

مسابقات تیراندازی کارمندان وبسیجیان بانوان بندرانزلی

           به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقات تیراندازی کارمندان و بسیجیان بانوان بندرانزلی

در دو رشته دارت و تیراندازی برگزار شد .

 
 
🔹سرویس ورزشی موج برنا - در سومین  روز از هفته دفاع مقدس  مسابقه تیراندازی و دارت با حضور بیش از 30 نفر و بین کارمندان بندر انزلی و بسیجیان در سالن تیر اندازی بندر انزلی که قضاوت بخش تیراندازی با خانم اعظم شاه ویری و با همکاری هنرجویان تیر اندازی خانم ها پیوند صیاد جوان فکر و گلبرگ واحدی بود ، برگزار شد.
 
 
در پایان این رقابتها خانم ساناز طوفانی ‌از گمرک به مقام قهرمانی دست یافت و خانم سیده طاهره اتقیا از اداره بهداشت به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و خانم مهدی زاده کارمند دانشگاه بین الملل پردیس بندرانزلی هم سوم شد .
 
 
در قسمت بسیج خانم زهرا خورشیدی به عنوان قهرمانی دست یافت ، هاجر حقیقی پور نائب قهرمان شد و عنوان سومی به نفر خانم ساناز  طوفانی رسید .
در بخش مسابقه دارت
 ویدا رضایی از تامین اجتماعی به عنوان قهرمانی نائل شد، طاهره آزادی از بسیج نائب قهرمان شد و  سمیرا نیک بین از تامین اجتماعی به عنوان سومی دست یافت .
 

 در مراسم اختتامیه و اهدا جوایز آقای نیک قربان ، آقای عالیان بسیج ورزشکاران و آقای رنجبری حضور داشتند ،خانم خاکپور و خانم شهیدی و خانم یکتا دوست  به عنوان نائب رئیس و مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان بندرانزلی حضور داشتند .

 
#موج_برنا_ورزش 
#موج_برنا_محرم۹۷ 
 

 








 


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna