سه شنبه 28 فروردین 1403

آغاز نمایش پسران ایران در وارنا بلغارستان،

ایران – پورتوریکو

شاگردان کولاکوویچ در اولین دیدار خود چهارشنبه

    به مصاف تیم ملی پورتوریکو می روند.

 

 

 سرویس ورزشی موج برنا - تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان روز چهارشنبه به مصاف تیم ملی پورتوریکو خواهد رفت که پیش از این تجربه خوبی از رویارویی با آن دارد.

ملی پوشان ایران بعد از حضور در تورنمنت اسلوونی و قهرمانی در بازی های آسیایی، با اضافه کردن چند چهره جوان و تغییر چهره در تیم خود به مسابقات قهرمانی جهان پا خواهند گذاشت.

ایران و پورتوریکو پیش از این دو دیدار رسمی و یک دیدار غیر رسمی را پشت سر گذاشتند که هر سه نتیجه به سود ایران بوده است. آخرین تقابل دو تیم به سال 2014 باز می گردد که دو تیم در مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جهان لهستان برابر یکدیگر قرار گرفتند و تیم ملی والیبال ایران موفق شد حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. در دیگر دیدار رسمی دو تیم نیز ایران با نتیجه سه بر یک در مقدماتی المپیک ایران حریف خود را شکست داد.

Image result for ‫تیمهای هم گروه ایران در مرحله گروهی والیبال قهرمانی جهان‬‎Image result for ‫تیمهای هم گروه ایران در مرحله گروهی والیبال قهرمانی جهان‬‎

 

شاگردان کولاکوویچ انگیزه زیادی برای درخشش در این مسابقات دارند و یک شروع قدرتمندانه در رقابت های جهانی می تواند کمک زیادی به موفقیت ایران در مرحله گروهی انجام دهد تا تیم ملی ایران با قدرت و با بهترین نتیجه ممکن از مرحله اول گروهی صعود کند.

تیم ملی ایران از ساعت 18:30 با قضاوت داوران الجزایری و دومنیکنی در شهر وارنا برابر اولین حریف خود به میدان خواهد رفت.

رقابتهای قهرمانی جهان والیبال همچون جام جهانی فوتبال ، انرژی ملت ایران همراه همیشگی تیم ملی والیبال

رقابتهای والیبال قهرمانی جهان و حضور تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ، اتفاق خوبی است که چند سال است تبدیل به یک انتظار شده و با تفکرات فدراسیون و جوانگرایی انتظار می رود شاهد نبرد جانانه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران باشیم .

تیم ملی والیبال ایران در گروه چهار مسابقات قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال ایران در گروه چهار مسابقات قهرمانی جهان حضور دارد و از روز چهار شنبه بازی های خود را رسما آغاز خواهد کرد. این مسابقات در دو کشور بلغارستان و ایتالیا برگزار خواهد شد که مرحله نهایی آن به میزبانی ایتالیا انجام می شود.

تیم ملی ایران در این گروه با بلغارستان، پورتوریکو، کوبا، لهستان و فنلاند هم گروه است و باید با رقیبان قدرتمند خود مصاف دهد تا در صورت موفقیت در این مرحله، راهی مراحل بالاتر شود.

برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران که از روز چهار شنبه آغاز می شود، در این مسابقات به شرح زیر است:

ایران -پورتوریکو  چهارشنبه 21 شهریور      ساعت ۱۸:۳۰

کوبا-ایران          شنبه 24 شهریور           ساعت ۱۸:۳۰ 

لهستان-ایران      دوشنبه 26 شهریور         ساعت ۲۲:۰۰

ایران-فنلاند      سه شنبه 27 شهریور         ساعت ۱۸:۳۰

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna