جمعه 10 فروردین 1403

پایگاه خبری موج برنا - سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ملی والیبال آرژانتین در سال 2016 پرداخت و نوشت:

تیم ملی آرژانتین در لیگ جهانی 2016 در بین تیم‌های برتر و در گروه یک با حریفان خود روبرو می‌شود. خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی آرژانتین از اواسط فروردین ماه 1394 و پس فراغت بازیکنانش از لیگ‌های لهستان، ایتالیا، بلژیک، فرانسه و سایر کشورها، اولین اردوی تیم ملی این کشور را مثل همیشه در «مرکز سنارد» در بوئنوس آیرس تشکیل می‌دهد.

آرژانتینی‌ها که با قهرمانی در آمریکای جنوبی، جواز حضور در المپیک 2016 ریو را به دست آورده‌اند پیش از شروع لیگ جهانی، چند دیدار دوستانه را با تیم‌های ملی برزیل و ایران که در گروه اول لیگ جهانی حضور دارند در برنامه خود در نظر گرفته‌اند.

فدراسیون والیبال ایران اما هنوز پاسخ مشخصی به ولاسکو، سرمربی پیشین تیم ملی ایران برای برگزاری بازی‌های دوستانه نداده است چون تمام برنامه‌های تیم ملی ایران در سال آینده، تحت‌الشعاع مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو قرار دارد.

ولاسکو و تیم ملی آرژانتین با کسب عنوان پنجمی جام جهانی، صعود از گروه 2 به گروه یک لیگ جهانی و قهرمانی در مسابقات پان‌امریکن پس از 20 سال، سال بسیار موفقی را پشت سرگذاشتند.

منبع : پابگاه خبری کاپ

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna