سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

برگزاری مراسم باشکوه تجلیل از بازنشستگان اداره كل انتقال خون گیلان

دکتر مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان :

اگر امروز انتقال خون گیلان از نظر تامین خون و فرآورده های خونی

جایگاه مناسبی پیدا کرده است، فقط  بخاطر تلاش های شما عزیزان است .

 

 

سرویس سلامت موج برنا - این روزها انتقال خون دست خوش تحولات و دگرگونی در نوع نگرش شده است و در هر ماه چند اتفاق خوب رقم می خورد ، حضور طیفهای مختلف و بسیاری از فرآیندها که موجب شده تا نوع نگاه مردم به این مقوله تغغیر یابد ، در سالی که گذشت هر دو روز یعنی 24 ژوئن و 9 مرداد گرامی داشته شد و بسیاری از ادارات و سازمانها خود را در این مهم سهیم می دانند .

 و این بار یک گام بلند در نکوداشت همه سفیدپوشانی که در این امر خداپسندانه به درجه رفیع بازنشستگی نائل شدند برگزار شد . از اولین مدیرکل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جناب دکتر مستشاری تا ...

 

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ جشن همدلی و مراسم تجلیل از بازنشستگان با حضور دکتر مرادی مدیرکل ، معاونین و دکتر سید نورالدین مستشاری نخستین مدیر کل انتقال خون گیلان و جمعی از بازنشستگان اداره کل بمناسبت روزتکریم از بازنشستگان در سالن همایش این اداره کل برگزار شد .

دکتراحمد مرادی مدیرکل انتقال خون گیلان  طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور بازنشستگان اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگانی هستیم که سالیان متمادی در پایگاههای انتقال خون گیلان  خدمت نموده اند و به واقع گنجینه ای از علم و خرد و آگاهی و تجربه هستند. من از حضور تمامی شما عزیزان و خانواده های گرامیتان تشکر و قدر دانی می نمایم.

وی افزود :  اگر امروز انتقال خون گیلان از نظر تامین خون و فرآورده های خونی جایگاه مناسبی پیدا کرده است، فقط  بخاطر تلاش های شما عزیزان است .
 

 

 
دکتراحمد مرادی در ادامه بیان داشت: شما عزیزان کارمند بهترین فصول زندگیتان را که همان جوانی و سال های میانسالی است در انتقال خون سپری نموده اید و تلاشهای صادقانه شما و مدیرانی که قبلا در انتقال خون خدمت نموده اند باعث شده تا ما این جایگاه را داشته باشیم.

وی  خاطرنشان شد : هرچند ما هر روز شما را در اداره کل انتقال خون ملاقات نمی کنیم، ولی شما را به عنوان پیکره این اداره کل میدانیم و توقع داریم ارتباط و پیوند شما هیچوقت با انتقال خون قطع نگردد تا سایرهمکاران انتقال خون هم از تجربیاتی که شما در طول سالیان اندوخته اید استفاده نمایند و ما هم از نقطه نظرات و پیشنهادات شما بی بهره نمانیم.

 

مدیرکل انتقال خون گیلان در پاسخ به بیان مشکلات بازنشستگان گفت : با همکاری بازنشستگان انتقال خون موضوع تشکیل کانون بازنشستگان انتقال خون از فرمانداری را پیگیری خواهم نمود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
در ادامه بازنشستگان با بیان اینکه انتقال خون برای نجات جان بیمار نیازمند به خون به بخشندگان مایه حیات که اهداکنندگان خون هستند خدمت رسانی می کند برای همکاری در این کار خیر و انساندوستانه در دوران بازنشستگی خود اعلام آمادگی کردند.
 
در پایان در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از همکاران بازنشسته انتقال خون تقدیر بعمل آمد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna