پنج شنبه 9 فروردین 1403

 

سپیدرود به دنبال شروعی خوب در دیدار با پرسپولیس

امین منوچهری بازیکن سپیدرود :

دربازی با پرسپولیس امیدوارم گلزنی های خود را شروع کنم.

 

 

 

سرویس ورزشی موج برنا - رقابتهای لیگ برتر فوتبال وارد هفته ششم شده و همه علاقمندان فوتبال در گیلان و دوستداران سپیدرود در انتظار معجزه جادوگر هستند ، گویا علی کریمی می تواند دوباره ناجی سپیدرود باشد .

بدون شک دیدارسپیدرود با پرسپولیس انگیزه های فراوانی برای رغیب خواهد داشت و امید می رود این تیم بتواند ادامه فصل را با شروع خوب و یک بازی خوب مقابل قهرمان لیگ 96 آغازی دوباره داشته باشد .

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: فرصت گلزنی پیدا نکردم اما در بازی با پرسپولیس امیدوارم گلزنی های خود را شروع کنم.

به گزارش سایت سپیدرود، امین منوچهری در خصوص شرایط این روزها تیم فوتبال سپیدرود اظهارداشت: تمرینات را دیر شروع کردیم و کمتر از سایر تیم ها استراحت کردیم.

می‌دانیم بدن های ما آماده نیست و چون بدنسازی نکرده بودیم تلاش خواهیم کرد در فرصت به‌دست آمده خود را به رقبا برسانیم.

وی ادامه داد: وجود علی کریمی برای ما خوب است. به نظر من تنها مربی که می‌توانست در این مقطع به سپیدرود کمک کند، علی کریمی است. حتی مورینیو هم نمی توانست به اندازه علی کریمی برای ما تاثیر‌گذار باشد چون تیم را می‌شناسد و در شهر هم محبوب است. همه او را می خواستند از این رو با آمدن او انرژی مثبتی به تیم منتقل شده است.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به عدم گلزنی در فصل جدید گفت: امیدوارم به پرسپولیس گل بزنم. البته من اغلب ۹۰ دقیقه بازی نکردم و فرصت آنچنانی نداشتم. ولی در بازی با پرسپولیس جبران می‌کنم و امیدوارم گل بزنم و تیم برنده از میدان خارج شود.

به هر حال بازی با پرسپولیس انگیزه‌های خاص خود را دارد. البته هدف ما قبل از هر چیز آمادگی تیم است و بعد از آن همه تلاش خود را خواهیم کردتا با ارائه باری خوب گل بزنیم و هواداران خونگرم گیلانی را خوشحال کنیم.

منوچهری ادامه داد: ما تیم خوبی داریم و چند نفری هم به تیم اضافه شدند و امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم. همین بازیکنانی که در تیم هستیم، همگی خوب هستیم. فقط باید کمی به لحاظ روحی و بدنی پیشرفت کنیم. من فکر می‌کنم تک تک بچه‌ها شرایط تیم را درک کردند و همه برای بهتر شدن هم قسم شدیم.

وی در مورد مشکلات مالی سپیدرود گفت: کریمی آمده است شرایط را تغییر داده و بهبود ببخشد. من نمی‌توانم بگویم فقط سپیدرود مشکل دارد چون کل جامعه در شرایط بد مالی قرار دارد.

سپیدرود هم تیمی خصوصی است و درگیر همین مشکلات است. ولی علی کریمی  خودش فوتبالیست بوده و شرایط ما را درک می‌کند و بیشتر از همه ما نگران است. البته تا حالا صحبت خاصی در این مورد نشده است اما می‌دانم در تلاش است وضعیت این تیم را تغییر دهند.

 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna