جمعه 10 فروردین 1403

بزرگداشت مقاومت و ایثار ایرانیان

 
 
 
 

سرویس اجتماعی موج برنا - ایران و ایرانی در طول تاریخ مورد ظلم قرار گرفته و این درحالی است طی این سالیان شوق صلح ، دوستی خصوصا سالیان پس از پیروزی مردم غیرتمند ایران در این راه گام برداشتند ، اما جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس نمونه بارز همراهی مردم در کنار نظام بوده است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرانزلی: در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس ستاد بزرگداشت این هفته بمنظور برنامه ریزی برای گرامیداشت این ایام در فرمانداری بندرانزلی تشکیل جلسه داد.

حسن صفری معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری با اشاره به مقاومت و ایثار ایرانیان در دفاع از مرزها و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی گفت: روزی که مزدور استکبار جهانی ، یعنی صدام دستور حمله به خاک میهن عزیزمان را صادر کرد و مقاومت و دفاع جانانه ایرانیان در هشت سال به وقوع پیوست، برگ زرین دیگری ازکتاب افتخار ایرانیان در جهان ورق خورد.

وی افزود: هرچند این حادثه موجب شد شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام و عزت و سربلندی آن کنیم ولی امروز شاهد اقتدار و پایداری نظام جمهوری اسلامی هستیم که دستاورد ایثار شهداء و مردم صبور این دیار است.

صفری بر باشکوه برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید نمود و گفت: برگزاری برنامه های تاثیر گذار در این هفته ضامن حفظ و نشر آثار ارزشمند دوران دفاع مقدس است و فرصت مناسبی است تا فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را حفظ و به نسل آینده انتقال دهیم. نسل جوان باید با این تاریخ آشنا شود تا بداند برای حفظ و پایداری این کشور چه زحماتی کشیده شده تا بتواند پاسدار خوبی برای حفظ دستاوردهای ارزشمند آن باشد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna