جمعه 31 فروردین 1403

اولین دوره مسابقات پرتاب 3امتیازی جام ستارگان شمال همزمان با عیدغدیر

دکتر صدیقی مدیر باشگاه کاوه رودسر :

توسعه بسکتبال ، بسکتبال ساحلی

هم مسیر با هیئت استان از مهمترین برنامه های باشگاه کاوه است

 

سرویس ورزشی موج برنا –  چندی پیش دکتر صدیقی از واگذاری زمین ساحلی در سواحل رودسر خبر داد ، زمینی که مجوز شهرداری رودسررا داشت و باشگاه کاوه رودسر این زمین ساحلی را آماده وتجهیز نمود و آماده بهره برداری شد .

برگزاری اولین دوره مسابقات پرتاب 3 امتیازی باشگاه کاوه

باشگاه کاوه  رودسر این آغاز به کار این زمین را با دیگر اهالی بسکتبال جشن گرفت . بدین ترتیب باشگاه کاوه رودسر یک دوره مسابقات پرتاب 3 امنیازی را  با عنوان "ستارگان شمال"  برگزار کرد .

این دوره از مسابقات پس از یک دوره 10 روزه ثبت نام و چند دوره تمدید ثبت نام ازساعت14  جمعه 9 شهریور آغاز شد. این دوره از مسابقات با  مراسم افتتاحیه در هتل بهار(جانبازی) و با حضور شرکت کنندگان ومدعوین با تلاوت آیاتی چند از کلام ا...مجید وسرود ملی آغاز شد .

دکترصدیقی به نمایندگی ازباشگاه خدمت میهمانان خیرمقدم گفت .

دکتر صدیقی در ادامه  توضیحاتی درخصوص نحوه آغاز به فعالیت و  تاسیس باشگاه و برنامه های باشگاه بیان کرد و افزود : هدف از تاسیس این باشگاه  توسعه در بسکتبال این منطقه از استان است ، البته دنباله رو برنامه های آقای دکتر رفیعی و همکاران ایشان هیئت  استان می باشد.

دکتر صدیقی سپس نحوه اجرای مسابقه را تشریح نمودند  .

وی با بیان اینکه تصمیم داریم خودمان  را به چالش بکشیم ، افزود : چون این مسابقه مانند کنکور برای ورزشکاران است بنابرایین  در فاصله زمانی کوتاه(60ثانیه)می بایست توانایی های  فردی را  با حفظ تمرکز وآرامش نشان بدهند .

در ادامه پس از پذیرایی از شرکت کننده و همراهانشان  و رسما از حضور 55 شرکت کننده یاد شد و شرکت کنندگان به اتفاق برگزار کنندگان به محل برگزاری مسابقات مراجعه نمودند .

مسابقات رسما با حضور 55 شرکت کننده و به ترتیب ثبت نام آغاز شد . 55 شرکت کننده این دوره از مسابقات با حضور نمایندگانی از استان گیلان : رشت ، بندرانزلی ، لاهیجان ، صومعه سرا و رودسر

استان مازندران : تنکابن – استان گلستان : گرگان – استان اردبیل : اردبیل

در دور مقدماتی شرکت کنندگان اقدام به پرتاب نمودند و پس از پایان دور مقدماتی شش نفر به دور نهایی راه یافتند :  محمدآموختن (صومعه سرا)_سیاوش بدرطالعی (درفک رشت)_الوند رهگذر (تنکابن)_الیارمکاری(لاهیجان)_مهراد علی جلدانی(رودسر)_عارف نقی پور(رودسر)

پس از برگزاری دورر نهایی که دررقابتی تنگاتنگ  درفینال الوند رهگذر ازتنکابن به مقام سوم دست پیدا کرد .

دو شرکت کننده دیگر بدلیل امتیاز برابر بار دیگر به رقابت پرداختند که در نهایت محمدآموختن ازصومعه سرا به مقام دوم و سیاوش بدرطالعی ازباشگاه درفک رشت به مقام اول مسابقه پرتاب سه امتیازی ستارگان شمال نایل شدند .

در مراسم پایانی کاپ وجوایز نقدی  به نفرات برتر اهدا شد .

سیاوش بدرطالعی از باشگاه درفک رشت قهرمان شد و پس از دریافت کاپ و مدال جایزه نقدی 15000000ریال دریافت نمود .

محمد آموختن از صومعه سرا به مقام نائب قهرمانی دست یافت  و پس از دریافت کاپ و مدال جایزه نقدی  10000000ریال را دریافت نمود .

الوند رهگذر از تنکابن هم سوم شد و پس از دریافت کاپ  و مدال جایزه نقدی 5000000ریالی را دریافت نمود .

حواشی مسابقات :

دکتر صدیقی با بیان اینکه چنین همایشهایی باید در بعد فرهنگ سازی و تجلیل از پیشکسوتان و زحمت کشان هم پیش قدم باشد از همین رو در آغاز مسابقات ، توسط سرکار خانم دباشی ازمربیان ارزنده و فعال رودسر و استان که خصوصا در رده مینی فعالیت چشم گیری داشتند و برگزار کنندگان  این مسابقه بودند به نمایندگی از طرف بانوان و به پاس بیش از دوسال فعالیت بی وقفه دراین باشگاه با پرتابهای سه امتیازی مسابقات رسما شروع نمودند.

دربین مراحل مسابقه جهت همراهی با شرکت کنندگان آقای جمال صدیقی ازپیشکسوتان شهرستان و عضوهیئت مدیره ومسئول مالی باشگاه وآقای مهندس قاسمی نژاد از پیشکسوتان وریاست اسبق هیئت بسکتبال شهرستان رودسر و از اعضای هیئت مدیره باشگاه ومسئول بسکتبال خیابانی باشگاه بصورت افتخاری اقدام به پرتاب سه امتیازی نمودند .

از نکات بارز این مسابقه حضور اورژانس بود و حضور ارزشمند پیشکسوت بسکتبال رودسر آقای عباس کوچکی از پرسنل زحمتکش اورژانس که درهمه حال یار ویاور این باشگاه بودند.

آقای مهندس مهران محمدحسینی که زحمت تدارک و تصویر برداری مسابقات را بر عهده داشتند و  ازابتدای صبح و پیش از شروع مسابقات  تا غروب که همزمان با تولدشون بود حضور داشتند و مسابقات را پوشش دادند .

حضور محمدعلی رضازاده ریاست کمیته بسکتبال ساحلی استان گیلان و  سرمربی باشگاه ملوان انزلی هم مغتنم بود . سپاس ازحضورتعدادی از بزرگان بسکتبال استان ازجمله آقای عیسی بخش مدیرفنی باشگاه کاوه آقای مرتضی گلشاهی از اساتید که خود نیز در پرتاب سه امتیازی تبحر دارند .

آقای بالازاده سرمربی باشگاه درفک رشت ، آقای شریعت سرمربی تیم نوجوانان کاوه ، آقای سبحان ذهبی سرمربی نونهالان کاوه ، هردو ازمربیان ارزنده لاهیجان وآقای مصطفی عاشوری از مربیان باشگاه کاوه و دبیرهیئت و حضور آقای مهندس علی نیا ریاست هیئت بسکتبال رودسر که موجب دلگرمی ما در برگزاری مسابقه بود .

 



 

 







 



 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna