سه شنبه 28 فروردین 1403
 
 
 امیدهای بسکتبال بانوان گیلان
قهرمان سید B در خوزستان و صعود پرافتخار به سید A
 
سمانه ملکی سرمربی امیدهای بانوان:
تلاش و همدلی بازیکنان در سایه حمایتهای هیئت بسکتبال موجب شد
بدون باخت قهرمان گروه شویم و به سید A صعود کنیم
 
 
 
سرویس ورزشی موج برنا - روزهای داغ آخرین ماه تابستان با خبرهای داغ بسکتبال گیلان هم زمان شد و دختران شایسته بانوان بسکتبال گیلان هم قهرمان سید B در خوزستان شدن  و هم با اقتدار و شکست حریفان و قاطعانه به سید A صعود کردند.
🏀پس از موفقیتهای نوجوانان دختر و پسر ، جوانان بانوان ، امیدهای آقایان حالا نوبت به شاهکار دختران شایسته امید گیلان و نونهالان پسر رسیده تا این روزها شاهد درخشش بسکتبال گیلان باشیم .
🏀دختران شایسته امید بانوان گیلان که به سرمربیگری سمانه ملکی‌و مربیگری خانم کاظمی در خرما پزان خوزستان خبر ساز شدند و کاری کردند کارستان و از هم اکنون باید صعود به سید A و قهرمانی در سید B  را جشن گرفت.
🏀رقابتهای امیدهای بانوان کشور در سید B با حضور ۶ تیم بوشهر ، ایلام،
خوزستان،قم،کردستان و گیلان و به صورت دوره ای برگزار شد و نتایج بسیار قابل قبولی به دست آمد.
🏀گیلان در اولین دیدار کردستان را با نتیجه ۴۸ بر 36 مغلوب کرد.
 🏀در دومین دیدار به مصاف بوشهر رفت و با نتیجه ۵۱ بر ۴۹ تیم برتر میدان بود .
🏀امیدهای شایسته گیلان مقابل میزبان خوزستان هم کوتاه نیامد و ۷۱ بر ۳۷ به پیروزی رسید .
🏀امیدهای گیلان ایلام را هم با نتیجه ۶۹ بر ۱۲ پشت سر گذاشت .
🏀در آخرین دیدار فردا پنجشنبه ۸ شهریور  با تیم قم بازی خواهند داشت.
🏀سمانه ملکی سرمربی امیدهای گیلان با کمک الهام کاظمی مربیگری و سرپرستی تیم را برعهده دارند و این بازیکنان تیم امید گیلان را همراهی می کنند ، خانمها :ساینا پارسا،مرضیه نوحی،سویل رضاییان،یاسمن خستوان، فائزه معصومی،سوگند رجائی،عارفه رفیعی،صبا بلوری فر،مریم ناصری ،سبا سیم جو،حنانه رهنما وفیروزه باقری
🏀اما در آخرین روز بازیها گیلان به مصاف قم رفت و همانطور که انتظار می رفت در یک دیدار برتر و با نتیجه 67 بر31 به پیروزی رسیدند .
🔹سمانه ملکی سرمربی امیدهای بانوان گیلان ضمن تقدیر از حمایتهای هیئت گیلان و تلاشهای بازیکنانش افزود:
خدا را  شکاریم  که با 5 پیروزی پیاپی و مقتدرانه به مقام قهرمانی رسیدیم و با بهترین شرایط هم پیروزی و قهرمانی در سید B را جشن بگیریم و هم با صعود به سید A یک عیدی به هم استانیها هدیه کنیم .
وی در ادامه افزود : تیم عالی بود و می توانم به جرات بگویم چه از نظر اخلاقی و چه از نظر ورزشی یکی از بهترین تیم های سال های اخیر رو داشتیم و با وجود آسیب هایی هم که بود توانستیم به لطف خدا بهترین نتیجه کشوری را تا این لحظه و طی سال ها ی اخیر برای گیلان به ارمغان‌ بیاوریم.
خانم الهام کاظمی مربی تیم امید گیلان هم با ابراز خرسندی از این نتایج افزود : همانطور که خانم ملکی هم گفتند ، تلاشهای بازیکنان ، همت و غیرتشان پاسخی به حمایتهای هیئت استان بود و همین جا لازم می دانم تشکر داشته باشم و برای دیگر نمایندگان خصوصا نونهالان در فینال آرزو موفقیت داریم .
 
🔹نکته مهم اینکه هم زمان  عید غدیر خم شیر دختران امید بسکتبال  گیلان ، عیدی خوبی برای هم استانیها به ارمغان آوردند ، قهرمانی در گروه و صعود مقتدرانه و پر افتخار به سید A خبر بسیار خوب برای تیم بزرگسالان و امید جهت حضور قدرتمند در لیگ های کشوری خواهد بود .

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna