پنج شنبه 30 فروردین 1403

 

محمدعلی رضازاده سرمربی امیدهای گیلان

صعود به سید A را کمترین حق بازیکنان دانست

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان :  امیدهای گیلان هم با صعود به سید A نوید بخش

روزهای خوب برای تیمهای بزرگسالان و امیدهای کشور است .  

سرویس ورزشی موج برنا –  تیم بسکتبال امید گیلان پس از کسب 2 پیروزی ارزشمند و مجوز صعود به سید A  رقابت امیدهای قهرمانی کشور پیش از ظهر امروز وارد استان گیلان شد .

محمد علی رضازاده سرمربی تیم امید گیلان ضمن تقدیر از حمایتهای دکتررفیعی و همه اهالی بسکتبال ، زحمات بازیکنانش را ستود و گفت : به هر تقدیر برای قرعه کشی نرسیدیم و میزبان اولین حریف ما بود و گمان می کردند با توجه به میزبانی کا ساده ای خواهند داشت ، اما این چنین نشد و یک بازی خوب و حساب شده ما را پیروز میدان ساخت .

 رضا زاده در ادامه افزود : هرچند با کمترین استراحت و ریکاوری به مصاف میزبان رفتیم و دومین دیدار را حدود 9 شب آغاز کردیم و بسیار انرژی از ما گرفت ، برای دومین دیدار هم که اولین دیدار روز بود کمتر از 20 ساعت فرصت ریکاوری داشتیم اما موفق شدیم مقابل قم هم به برتری برسیم .

سرمربی امیدهای گیلان با اشاره به اینکه صعود به سید A کمترین حق بازیکنان گیلان بود ،  افزود : تیم خوب و یک دستی داشتیم و البته با توجه به یک مربی و یک همکار خوب چون آرش بالازاده و همدلی در بین بازیکنان و کادر فنی کارمان خوب و دوستانه پیش می رفت و به جرات می توانم بگویم صعود به سید A حداقل حق بازیکنان خوب این تیم بود .

وی افزود : نمی توانم هیچ تمایزی بین بازیکنان قائل شوم چون در سطح امید بازی کردن تجربه بالا می خواهد و تمامی این بازیکنان سابقه حضور در رده های دیگر سنی را هم دارند .

محمدعلی رضازاده از حمایتهای دکتر رفیعی و همکارانشان در هیئت و شهریار یگانه سرپرست تیم تقدیر کرد و افزود :

همانطور خود دکتر رفیعی اعلام فرمودند 11 اعزام در دستور کار هیئت قرار دارد ومتاسفانه همه اعزام ها با فاصله طولانی و هزینه آنچنانی همراه بود ، اما علی رقم این موضوع حضور ایشان احساس می شد ، از پیگیری نتایج تا شرایط خوب اعزام تیم که همه و همه نشان از اهمیت این موضوع برای ایشان بود ، آقای شهریار یگانه هم از توجهات و حمایتهای مادی و معنوی ایشان بهره مند شدیم و همه همکاران و علاقمندان که در طول مسابقات جویای احوال تیم بودند تشکر و قدردانی می کنیم قای ، .

دکتر رفیعی ریاست هیئت بسکتبال گیلان هم از زحمات و تلاشهای کادر فنی و بازیکنان تقدیر کرد و افزود :  امیدهای گیلان هم با صعود به سید A نوید بخش روزهای خوب برای تیمهای بزرگسالان و امیدهای کشور است . 

ریاست هیئت بسکتبال گیلان هم با اشاره به تلاشهای بازیکنان در باشگاههای خود گفت : بی شک آماده سازی از باشگاهها و هیئتها صورت گرفته و بازی کردن در این رده سنی سخت است ، مرحله ای که همه با کوله باری تجربه تشنه همت و همکاری جهت اعتلای نام استان هستند .

دکتر رفیعی در پایان افزود : هیئت بسکتبال استان گیلان از ابتدا کار با برنامه های کوتاه ، میان و بلندمدت می کوشد در مسابقات و طرحهای کوتاه و بلند مدت با رعایت همه شاخصا در پهلوانی و قهرمانی موفق باشد .

رقابتهای امیدهای کشور در سید B که قرار بود با حضور 8 تیم در استان بوشهر برگزار شود ، به دلیل گرمای هوا و فاصله تیمها با محل برگزاری مسابقات تنها با 4 تیم آغاز شد .

به این ترتیب  رقابتهای امیدهای کشوردر سید B که از 2 شهریور با حضور تیمهای کرمانشاه ، قم ، بوشهر وگیلان به میزبانی بوشهر آغاز شده بود با قهرمانی کرمانشاه و نائب قهرمانی گیلان به پایان رسید و این دو تیم به سید A صعود کردند .    

امیدهای گیلان را محمدعلی رضا زاده به عنوان سرمربی ، آرش بالازاده مربی ، شهریار یگانه سرپرست و شاهین مومن نژاد داور همراه ، همراهی می کند .

پس از اردوها و تمرینات گیلان این بازیکنان تیم را همراهی کردند :  احمد رضا آرام ، روزبه امیدی ، آریا بنیانی ، امیر حسین پوآت ، اشکان تقی زاده ،  ارسلان جعفری ، میثاق حبیبی ، مهران رفعتی ،  سعید صابر تبار ، علی صادقی ، مهدی مقدم

شاهین مومن نژاد داور جوان و ارزنده بین المللی گیلان سرداور بازی اول بود و با قضاوت خوب ، اعتماد ناظر این مسابقات را جلب کند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna