سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

شکست تیم بسکتبال امید گیلان در وقتهای اضافه و صعود به سید A

تیم بسکتبال امید گیلان پس از دو پیروزی در برابر بوشهر میزبان و قم در وقتهای اضافه شکست خورد ، اما موفق به صعود به سید A  شد .

سرویس ورزشی موج برنا – رقابت امیدهای قهرمانی کشور در سید B که قرار بود با حضور 8 تیم در استان بوشهر برگزار شود ، به دلیل گرمای هوا و فاصله تیمها با محل برگزاری مسابقات تنها با 4 تیم آغاز شد .

در اولین دیدار و در حالی که امیدهای گیلان برای قرعه کشی نرسیده بودند ، با قرعه بد و تقابل با میزبان بازیها روبرو شدند .

 علی رقم اینکه میزبان فکر می کرد با پیروزی در این دیدار می تواند با خیال آسوده به مصاف دیگر حریفان برود ، اما ماجرا طور دیگری رقم خورد و  این دیدار با نمایش خوب بازیکنان گیلان همراه شد و امیدهای شایسته گیلان  با برتری 79 بر 53 از سد میزبان خود گذشتند .

در دومین دیدار امیدهای گیلان که بازی دوم را شب قبل از ساعت 20:30 آغاز کرده بودند و با وجود خستگی بازی اول در اولین دیدار،  شب دوم از ساعت 18 به مصاف قم رفتند و برتری گیلان از کوارتر دوم مسجل شد و فاصله دو تیم زیاد شد و نهایتا این دیدار با برتری 73 بر47 خاتمه یافت تا عملا دومین پیروزی گیلان رقم بخورد .

در سومین دیدار امیدهای گیلان از ساعت 18 یکشنبه 4 شهریور به مصاف کرمانشاه رفتند ، همانطور که تصور می شد کرمانشاه برای کسب قهرمانی پا به میدان گذاشته بود و داور کرمانشاهی سرداور دیدار شد .

دیدار دو تیم پس از 4 کوارتر تلاش به تساوی رسید و تلاش بازیکنان سخت کوش گیلان به احساسات کشیده شد و نهایتا این دیدار با برتری 76 بر 68 کرمانشاه به پایان رسید .

به این ترتیب  رقابتهای امیدهای کشوردر سید B که از 2 شهریور با حضور تیمهای کرمانشاه ، قم ، بوشهر وگیلان به میزبانی بوشهر آغاز شده بود با قهرمانی کرمانشاه و نائب قهرمانی گیلان به پایان رسید و این دو تیم به سید A صعود کردند .    

امیدهای گیلان را محمدعلی رضا زاده به عنوان سرمربی ، آرش بالازاده مربی ، شهریار یگانه سرپرست و شاهین مومن نژاد داور همراه ، همراهی می کند .

پس از اردوها و تمرینات گیلان این بازیکنان تیم را همراهی کردند :  احمد رضا آرام ، روزبه امیدی ، آریا بنیانی ، امیر حسین پوآت ، اشکان تقی زاده ،  ارسلان جعفری ، میثاق حبیبی ، مهران رفعتی ،  سعید صابر تبار ، علی صادقی ، مهدی مقدم

 

شاهین مومن نژاد داور جوان و ارزنده بین المللی گیلان سرداور بازی اول بود و با قضاوت خوب ، اعتماد ناظر این مسابقات را جلب کند .

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna