شنبه 1 اردیبهشت 1403
كودكان مهد كودك جاویدان ، عهد اهدای خون را از مهد آغاز كردند
 
دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان:
تلاش بنده و همکارانم در انتقال خون استان فرهنگ سازی
اهدا خون است و از نگاه خوب شما و توجه و حمایت
خانواده هایتان قدردانی می کنم .
 
 
سرویس سلامت موج برنا - سازمان انتقال و انتقال خون استان گیلان به غیر از جذب ، حمایت و هدایت اهداکننده ، به توسعه و فرهنگ سازی اهداکنندگان هم می اندیشند و از همین رو در تلاش است با جذب و آموزش از سنین پایه این امر را پایه گذاری نمایند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گیلان - در راستای فرهنگ سازی اهدای خون دربین دانش آموزان و آشنایی آنها باشرایط اهدای خون ، نحوه تهیه فرآورده های خونی،  دانش آموزپیش دبستانی غیرانتفاعی جاویدان  دراداره کل انتقال خون گیلان حضور یافته وزیر نظر دکتر ساره خسرومرادی ، آموزشهای لازم را دیدند.

لازم به ذکراست  دانش آموزان ضمن بازدیداز قسمتهای مختلف پایگاه انتقال خون با نقش خون دربدن واجزای آن ، ضرورت اهدای خون ، شرایط اهدای خون و...آشنا شدند.

با توجه به اینکه فرزندان کارکنان انتقال خون گیلان خود به عنوان مبلغان فرهنگ اهدای خون محسوب می شوند در این روز باران مرادی  نیز این نقش را ایفا کرد.

پیش از این آرادحیدری ،  ثنا زارعی و سام عاطفی در این زمینه  نقش آفرینی نمودند

 

 

دکتر احمد مرادی مدیرکل انتقال خون استان گیلان با تمجید از نگاه هوشمندانه کودکان افزود :تلاش بنده و همکارانم در انتقال خون استان فرهنگ سازی اهدا خون است و از نگاه خوب شما و توجه و حمایت خانواده هایتان قدردانی می کنم .

در پایان کودکان نقاشی های خود را به دکتر گیتی ایزدی پور رئیس برنامه ریزی ، جذب و حفظ اهداکنندگان خون اداره کل انتقال خون استان  تحویل دادند و به تمامی حاضران در این برنامه هدایایی از سوی اداره کل انتقال خون استان گیلان به رسم یادبود اهدا شد .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna