جمعه 31 فروردین 1403

 

دومین پیروزی امیدهای بسکتبال گیلان مقابل قم و صعود به سید A

موفقیتهای نمایندگان امیدهای بسکتبال گیلان در بوشهر ،

2 پیروزی توسط تیم شایسته گیلان و قضاوت مومن نژاد نماینده داوران گیلان

 

سرویس ورزشی موج برنا – رقابت امیدهای قهرمانی کشور در سید B که قرار بود با حضور 8 تیم در استان بوشهر برگزار شود ، به دلیل گرمای هوا و فاصله تیمها تنها با محل برگزاری مسابقات با 4 تیم آغاز شد .

در اولین دیدار و در حالی که امیدهای گیلان برای قرعه کشی نرسیده بودند ، با قرعه بد و تقابل با میزبان بازیها روبرو شدند و علی رقم اینکه میزبان فکر می کرد با این دیدار می تواند با خیال آسوده به مصاف دیگر حریفان برود ،اما نکته جالب اینکه ،  این دیدار با نمایش خوب بازیکنان گیلان همراه شد و امیدهای شایسته گیلان  با برتری 79 بر 53 از سد میهمان خود گذشتند .

در دومین دیدار امیدهای گیلان که بازی دوم را شب قبل از ساعت 20:30 آغاز کرده بودند و با وجود خستگی بازی اول در اولین دیدار شب دوم از ساعت 18 به مصاف قم رفتند و برتری گیلان از کوارتر دوم مسجل شد و فاصله دو تیم زیاد شد و نهایتا این دیدار با برتری 73 بر47 خاتمه یافت تا عملا دومین پیروزی گیلان رقم بخورد .

با این پیروزی صعود گیلان به سید A مسجل شده است و امیدهای گیلان برای کسب عنوان قهرمانی از ساعت 18 فردا یکشنبه 4 شهریور به مصاف تیم قدرتمند کرمانشاه خواهد رفت .

رقابتهای امیدهای کشوردر سید B از 2 شهریور با حضور تیمهای کرمانشاه ، قم ، بوشهر وگیلان به میزبانی بوشهر برگزار می شود .    

امیدهای گیلان را محمدعلی رضا زاده به عنوان سرمربی ، آرش بالازاده مربی ، شهریار یگانه سرپرست و شاهین مومن نژاد داور همراه ، همراهی می کند .

شاهین مومن نژاد داور جوان و ارزنده بین المللی گیلان سرداور بازی اول بود و یا قضاوت خوب ، اعتماد ناظر این مسابقات را جلب کند .

 

 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna