پنج شنبه 9 فروردین 1403

هواداران تیم فوتبال اِکسلسیور قهرمانان واقعی در دیدار فاینورد و اِکسلسیور

هواداران  تیم فوتبال اِکسلسیور عروسک‌هایی را به سمت جایگاه بیماران بیمارستان کودکان روتردام  در ورزشگاه رها کردند

سرویس ورزشی موج برنا –  فوتبال سر فصلی متفاوت در ورزش است ، سرفصلی که در این روزها در اقتصاد هم نقش بازی می کند ، در تمام کشورهای فوتبالی ، فرهنگ تماشا آن هم با فوتبال رشد کرده ، فاصله سکو تا بازیکنان موجب اختلال در بازی نمی شود و مهم تر اینکه تمام اعضا خانواده در کنار هم به تماشا فوتبال می پردازند .

هفته چهارم لیگ برتر سپری شده و لیگ یک هم وارد هفته سوم شده است و سکوها شاهد نا مهربانی تماشا گر نماهاست و در اوج این حرکات یک اتفاق متفاوت در هلند دنیا را شگفت زده کرد .

یکشنه 28 مرداد ماه در زمان دیدار تیمهای فاینورد و  اِکسلسیور هواداران هلندی در یک بازی اردویژه اتفاق جالبی افتاد وبا نمایش حرکتی زیبا نشان دادند که طرفدار هر تیم و هر رنگی که باشی، در نهایت فوتبال «فوتبال» است و انسانیت رنگ نمی‌شناسند و می تواند فرهنگ ساز شود .

فیلم/ فرهنگ هواداری هلندی‌ها؛ باران عروسک به جای پرتاب سنگImage result for ‫باران عروسک در فوتبال هلند‬‎

اما در دقیقه 19 بازی یکشنبه 28 مرداد ماه ، بین تیم‌های فاینورد و اِکسلسیور در هفته دوم اردویژه هلند که به برتری 3 بر صفر فاینورد انجامید، هواداران قهرمانان واقعی این دیدار بودند . هواداران  تیم فوتبال اِکسلسیور در حالی که تیم‌شان یک بر صفر در نتیجه عقب بود، دست به کار جالبی زدند و عروسک‌هایی را به سمت جایگاهی که کودکان بیمار که از بیمارستان کودکان روتردام برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند، رها کردند تا به نوعی به آنها قوت قلب دهند. چنین اتفاقی پیش از این نیز در لیگ هلند رخ داده بود و یک بار دیگر ثابت کردند می شود با فوتبال ، فرهنگ سازی کرد .

Image result for ‫باران عروسک در فوتبال هلند‬‎Image result for ‫باران عروسک در فوتبال هلند‬‎

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna