شنبه 1 اردیبهشت 1403

اولین امتیاز شیرین خداداد عزیزی و سپیدرود در خارج از خانه

* استاد و شاگرد به تساوی رضایت دادند

دومین روز هفته سوم لیگ برتر با تساوی شیرین سپیدرود مقابل میزبان خود فولاد گسترش تبریز

 

سرویس ورزشی موج برنا – هفته دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج همیشه فارس با 5 دیدار در روز دوم هفته سوم پیگیری  شد و فولاد گسترش تبریز میزبان سپیدرود بود .

تیم سپیدرود رشت با کسب نتیجه تساوی برابر گسترش فولاد تبریز به اولین امتیاز خود در لیگ هجدهم دست یافت.

اولین دیدار از هفته سوم ، روز دوم لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس ، از ساعت 18  در ورزشگاه بنیان دیزل ، گسترش فولاد  تبریز میزبان  سپیدرود رشت بود و علی رقم نتایج هفته اول و دوم دو تیم با کسب تساوی به پایان رسید و شاگردان خداداد عزیزی با کسب نتیجه تساوی برابر حریف تبریزی به اولین امتیاز خود در لیگ هجدهم دست یافتند.

سپیدرودی‌ها که به دنبال جبران نتیجه دو هفته ابتدایی خود بودند به مانند دو بازی خود حملات خود را شروع کردند و در همان ابتدا و از روی نقطه پنالتی و توسط حسین ابراهیمی به گل رسیدند. در دقیقه 8 رضا معقولی از سمت راست منطقه دفاعی گسترش فولاد نفوذی را به محوطه جریمه گسترش انجام داد که با خطای مدافع حریف متوقف شد و با نظر داور پنالتی اعلام شد که حسین ابراهیمی با گل کردن این ضربه، دومین گل خود در لیگ هجدهم را به ثمر رساند.

در ادامه گسترشی‌ها که بازی را از دست رفته می‌دیدند توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقایق انتهایی نیمه اول با شوت زیبای محسن یوسفی بازی را به تساوی کشاندندو در نهایت نیمه اول با تساوی یک به پایان رسید . دردقیقه 45 بر روی یک حرکت تیمی توپ به محسن یوسفی در پشت محوطه جریمه سپیدرود رسید که این هافبک کهنه‌کار با شوتی زیبا و کات دار و البته بر روی اشتباه کوروش ملکی بازی را به تساوی کشاند.

با شروع نیمه دوم بازی به صورت متعادل پیگیری می‌شد و توپ در میانه زمین در جریان بود. فیروز کریمی که به دنبال هر سه امتیاز این دیدار بود با تعویض‌های خود تاکتیک هجومی را در پیش گرفت و در دقایق آخر بازی صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شد که همه آن‌ها توسط دفاع و دروازه‌بان سپیدرود دفع شد و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

سیدرضا مهدوی داور این دیدار با کمک‌های جواد مداح و  امیرمحمد داودزاده و کمیل غلامی داور چهارم و با نظارت رسول فروغی این دیدار را قضاوت کردند .

اخطارهای این دیدار را مسیح زاهدی (10) از گسترش فولاد و میلاد قربان‌زاده(24) - رضا معقولی(43) - مهرداد بایرامی(30 )- یعقوب کریمی(94) از سپیدرودگرفتند .

فیروز کریمی سرمربی فولاد گسترش فولاد تبریزبا این نفرات به مصاف سپیدرود رفت : فرناندو دخسوس   ، محمدحسین کنعانی‌زاده ، پیمان بابایی ، اسماعیل فرهادی ، رضا خالقی‌فر (65: فرید بهزادی کریمی) ، محسن یوسفی ، توحید غلامی ( 68: حسین ابرقویی)،  سیدمحمد خرم‌الحسینی ، عزیز معبودی ، سیداحمد موسوی ( 81: سیداحمد مهدی‌زاده) ، مسیح زاهدی

خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود رشت هم با این نفرات به مصاف فولاد گسترش فولاد رفت:  کوروش ملکی ، میلاد شیخ ‌سلیمانی ، میثم تهیدست ، میلاد قربان‌زاده ، امین جوادی مقدم ، محمدرضا مهدوی ( 85: علیرضا نورمحمدی) ، محمدرضا خرسندنیا ، پویا نزهتی ، حسین ابراهیمی( 71: امین منوچهری) ، رضا معقولی (62: یعقوب کریمی)، مهرداد بایرامی

دقایق حساس

در دقیقه 21 پیمان بابایی از سمت راست خط دفاعی سپیدرود به محوطه جریمه نفوذ کرد که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دردقیقه 57 پیمان بابایی با نفوذ به عمق دفاع سپیدرود صاحب موقعیت خطرناکی شد که شوت این بازیکن توسط ملکی دور شد. در دقیقه 94 ضربه سر خطرناک پیمان بابایی در اختیار کوروش ملکی قرار گرفت. در دقیقه 95 فرید کریمی با نفوذ به عمق دفاع سپیدرود ضربه آرامی را به سمت دروازه شلیک کرد که میلاد شیخ سلیمانی، مدافع سپیدرود با تکل خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش برای دومین بار شد

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna