پنج شنبه 9 فروردین 1403
تیم فوتبال بانوان ملوان،با دوپیروزی مقتدرانه به لیگ برتر صعود کرد
میلاد رفیع نیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی،ورزشی ملوان بندرانزلی:دختران فوتبالیست ملوان بندرانزلی با صعود مجدد به لیگ برتر بانوان کشور بار دیگر توانایی ، اراده و انگیزه خود را به اثبات رساندند تا نشان دهند هر جا به آنان اعتماد شود این اعتماد را بی پاسخ نمی گذارند .

سرویس ورزشی موج برنا - خبرهای خوب از باشگاه ملوان شنیده می شود ، خبرهایی که حاکی از تولدی دوباره است ، تیم فوتبال مردان  ملوان با مربی بومی و محبوب در حال تمرین است و شنیدها حاکی است پیشکسوتان ملوان هم در کنار تیم هستند .

از آن سو تیم منحل شده بانوان ملوان هم دوباره تشکیل سارا قمی هم دوباره برای ملوانان توپ می زند ، خانم گل فصل قبل که در این دو دیدار هم خوش درخشید و اهمیت این موضوع آنقدر زیاد است که مریم ایراندوست هم وارد میدان شده تا تیم فوتبال ملوان بدرخشد و این اتفاق افتاد و حالا بانوان ملوان لیگ برتری شد.
 

پیروزی بانوان ملوان و صعود به لیگ برتر بانوان
به گزارش سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی : تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در دومین دیدار خود در چهارچوب رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول بانوان کشور عصر روز جمعه به دیدار تیم فوتبال بانوان جندی شاپور دزفول رفت که در پایان با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید.
گلهای تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در این دیدار توسط سارا قمی ( ۲ گل ) سپیده نزهتی – معصومه حسرتی  و گل به خودی مدافع حریف به ثمر رسید.

تیم فوتبال بانوان ملوان در این دیدار با ترکیب : رها یزدانی – سپیده نزهتی – فاطمه صادق زاده – فاطمه نوری – سارا قمی – مریم ایراندوست – معصومه حسرتی – مژده سوسریان – هاجر شاه ملک پور – مونا ثریا بین و زهرا معصومی وارد میدان شد.
تیم مقتدر و سرافراز بانوان ملوان با این پیروزی یکبار دیگر به لیگ برتر بانوان کشور صعود کرد تا باز نغمه سرور و شادی در بین بانوان شهر بندرانزلی طنین انداز شود
.

* دکتر میلادرفیع نیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی،ورزشی ملوان پس از شنیدن صعود تیم بانوان من تبریک این صعود گفت :

چه غرور آفرین است شنیدن خبر صعود مجدد شیرزنان تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی به سطح اول فوتبال بانوان کشور

مدیر عامل ملوان بندرانزلی افزود:دختران فوتبالیست ملوان بندرانزلی با صعود مجدد به لیگ برتر بانوان کشور بار دیگر توانایی ، اراده و انگیزه خود را به اثبات رساندند تا نشان دهند هر جا به آنان اعتماد شود این اعتماد را بی پاسخ نمی گذارند .

وی گفت : دختران پاکدامن و عفیف تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی بار دیگر نشان دادند می‌توانند به قله‌های قهرمانی دست یافته و توانمندی خویش را به اثبات برسانند.

رفیع نیا با بیان اینکه ، این موفقیت بزرگ و غرور آفرین لبخند را بر لب ها و نشاط را بر دل مردم انزلی جاری کرد ، افزود :صمیمانه این موفقیت ، همت و تلاش درخشان را به دختران فوتبالیست بانوان ملوان بندرانزلی ، اعضای کادر فنی تیم ، فدراسیون فوتبال و خانواده فوتبال و جامعه بزرگ ورزش مخصوصا هواداران ملوان بندرانزلی تبریک و تهنیت عرض می کنم و موفقیت بانوان سرافراز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

امیدوارم در رقابتهای لیگ برتر بانوان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna